Administratör till framtida uppdrag
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2024-08-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör till framtida uppdrag" (publicerad 2024-09-13) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi på Adecco söker dig som erfaren Administratör för framtida konsultuppdrag. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV. Allt detta samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt specifika kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.
Publiceringsdatum2024-08-22Om tjänstenDitt ansvarsområde kommer innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilket företag det gäller kan arbetsuppgifterna variera, allt från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.
I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmänn administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta, beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.
Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.
Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, SAP, MS Office och SharePoint är meriterande
• Obehindrade kunskaper i svenska språket, i tal och skrift
• Kunskaper i det engelska språket är högt meriterande
Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.
Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Göteborg, Kungsbacka eller Borås med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via
evelina.hjortskog@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40556".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Evelina Hjortskog
Evelina.Hjortskog@adecco.se Jobbnummer 8854881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.