Administratör sökes till familijärt företag

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör sökes till familijärt företag" (publicerad 2016-10-11) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du strukturerad och ordningsam? Skulle du trivas i en social roll med varierande uppgifter och många bollar i luften? Om rollen som administratör låter som något för dig. Ansök idag!

Publiceringsdatum
2016-10-03

Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du assistera olika delar av kontoret. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av mycket leverantörskontakt främst via mail. Du kommer att göra inköp, koordinera leveranser och assistera vid offerskrivning. Du kommer ha ansvar för post och budhantering samt svara i telefon. Du kommer även som administratör delta i olika mässor, ta emot besökare samt ansvara för bokningar av hyrbilar och hotell.

Om företaget
Vår kund är ett litet företag som fungerar som en agent för flera världsledande leverantörer gällande tekniklösningar inom elkraft. Som medarbetare blir du en del av ett mindre företag med en familjär känsla. Företaget sitter i fräscha lokaler i västerort.

Profil
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet från administratör eller liknande arbete. Har du jobbat som ekonomiassistent är det ett stort plus.
Som person är du ordningsam, strukturerad och har ett stort driv. Det är viktigt att vara flexibel i denna roll och kunna prioritera arbetsuppgifter.Du hanterar svenska och engelska i tal och skrift.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Ort: Stockholm, Västerort
Start: 28 November
Omfattning: Heltid, mån-fre 8-17

Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8980
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Helmer 0723-016681 maria.h@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3082758

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: