Administratör sökes för spännande uppdrag på statlig miljömyndig
Bemannia Kontor / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige Trivs du i en administrativ roll där du får arbeta med breda uppgifter på en myndighet som kämpar för en hållbar miljö? Har du högskoleexamen och några års erfarenhet som handläggare? Välkommen med din ansökan idag!
Om uppdraget:
Kunden är en statlig miljömyndighet belägen i centrala Göteborg med promenadavstånd till centralstationen. Kunden arbetar för att lösa viktiga miljöproblem och skapa en hållbar förvaltning av hav, sjöar och vattendrag. Detta bland annat genom att arbeta med bevarande, restaurering och hållbar användning av sjöar, hav och vattendrag.
Uppdraget är på heltid med kontorstider och pågår under sex månader med chans till förlängning.
Publiceringsdatum2018-10-19ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta självständigt utifrån riktlinjer och praxis med att bland annat vara behjälplig med allmän administration kring avtal och leverantörskontakter. Vidare kommer du att ordna möten, skriva mötesrapporter och bistå i kommunikation med externa aktörer. För detta ser vi att du är noggrann och strukturerad.
I uppdraget kommer du att hantera datalagring av material i form av underlag, filmer, bilder, kartor och allmän dokumentation enligt GDPR. Dessutom kommer du att uppdatera rutiner för vraksaneringsprojektets uppdrag och att sammanfatta arbetet i populärvetenskapliga texter. Därför ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete med miljöfarligt vrak.
Kvalifikationer• Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
• Mins tre (3) års arbetslivserfarenhet liknande arbete
• Goda kunskaper i MS Office
• Kunskap om och erfarenhet av arbete med miljöfarligt vrak är meriterande
• Kunskap om och erfarenhet av administrativt arbete är meriterande
• Meriterande om du har kunskap om och förståelse för arbetssätt på myndigheter
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress:
alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid chans till förlängning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Lindholm
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 4412217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.