Administratör / Reklamationshandläggare
Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-01-09FöretagetLK Systems AB är en av Nordens ledande VVS-leverantörer och har skaffat sig en marknadsledande position genom att vara lyhörda för marknadens behov och genom att arbeta nära branschens samtliga aktörer. Företaget säljer och har egen utveckling av VVS-system och är även generalagent för en rad marknadsledande europeiska varumärken. Sortimentet består främst av system för radiator- och golvvärme, tappvatten och avlopp, samt olika typer av rör och rörkopplingar. Inom bolaget finns också en avancerad prefabavdelning som tillverkar skräddarsydda VVS-konstruktioner till rörentreprenörer och OEM-kunder.
LK Systems kontinuerliga produktutveckling fokuserar på systemutveckling och användarvänlighet, vilket ger lösningar som präglas av kostnadseffektivitet, miljötänkande och rationella installationer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som reklamationshandläggare har du ett helhetsansvar för dina pågående ärenden. Du ingår i ett team som kommer bestå av fyra personer och får möjligheten till att jobba med ett brett spann av olika reklamationsärenden. Du tar emot reklamationsärenden och registrerar dessa i affärssystemet Monitor. Därefter följer du upp ärendet och tar beslut på lämplig åtgärd. I din roll arbetar du nära produktavdelningen som stöttar dig i tekniska frågor.
I rollen har du många externa och interna kontaktytor så som leverantörer, kunder, produktansvariga, försäkringsbolag både via telefon och mail. Din roll kommer utvecklas i takt med att du blir mer erfaren till att hantera större och mer komplexa fall av reklamationer.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration och reklamationshantering
• Erfarenhet av VVS och eller tillverkningsindustrin (meriterande)
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
För att trivas i rollen ser vi att du motiveras att leverera service av hög nivå med målsättningen till att få nöjda kunder. Att ha många dagliga kontakter faller naturligt för dig, vilket gör att du är självgående i ditt arbete och inte räds att hantera tuffa samtal samt att ta beslut i svåra situationer. Arbetet kräver i många fall att du på egen hand utreder dina ärenden. Därför ser vi gärna att du är en person som tar egna initiativ för att driva dina arbetsuppgifter framåt. Då du har många ärenden igång samtidigt är det viktigt att du kan planera ditt arbete på ett strukturerat och effektivt sätt. Vi ser gärna även att du har ett tekniskt intresse för att få en bättre förståelse i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Skowronski
daniel.skowronski@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3250321
Observera att sista ansökningsdag har passerat.