Administratör på 50% sökes till bank
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-11-09Om tjänstenSom Administratör på 50% kommer du att spela en central roll i vår organisation. Dina arbetsuppgifter kommer att vara avgörande för vår effektiva verksamhet och vi söker en kompetent kandidat som kan leverera högkvalitativ administration. Du kommer att arbeta med interna och externa kontakter, hantera avtal, kommunicera med leverantörer, utföra enklare analyser, diarieföra, erbjuda service och ta hand om posten.
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco på 50%- med start omgående och pågår inledningsvis i 6 månader. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning.
Kompetenser• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt, särskilt Excell
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av arbete vid myndighet och goda kunskaper i Excell är meriterande
Denna tjänst är en viktig knutpunkt i vår organisation, och vi söker en engagerad och kompetent administratör för att säkerställa vår verksamhets smidiga gång,
Om dig
Vi söker dig med en gedigen bakgrund inom administration och en stark förmåga att hantera Excell. Du är en självgående och organiserad individ som kan ta ansvar för komplexa arbetsuppgifter. Du är noggrann, strukturerad och har förmågan att kommunicera effektivt med både interna och externa kontakter. Vidare är du flexibel och kan anpassa dig till olika arbetsuppgifter och utmaningar.
För att trivas i denna roll bör du vara serviceinriktad och ha en förmåga att ge support till kollegor och klienter. Du har en stark arbetsmoral och kan hantera konfidentiell information med hög integritet.
Viktigt för tjänsten är:
• En stark administrativ förmåga
• Organisationsförmåga och noggrannhet
• Kommunikationsfärdigheter
• Flexibilitet och anpassningsbarhet
Vi kommer att värdera din personliga lämplighet högt och ser gärna att du delar våra värderingar och vårt engagemang för kvalitet och service.
OBS - Säkerhetsprövning kommer att genomföras på den kandidat som erbjuds tjänsten!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta vår ansvariga rekryterare via
jesper.jenefjard@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43341".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jesper Jenefjärd
Jobbnummer 8252655
Observera att sista ansökningsdag har passerat.