Administratör och teknisk support
PNO Sverige Aktiebolag / Supportteknikerjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PNO Sverige Aktiebolag i Helsingborg,
Malmö,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi söker dig med teknisk erfarenhet samt intresse för transportbranschen för att, tillsammans med den övriga avdelningen, ansvara för drift och underhåll av vår trailerflotta. Du blir en del av Traileradministrationen samt Breakdown-teamet med engagerade och drivna medarbetare som jobbar med hela Norden och Europa.
Tjänsten innehåller allmänna administrationsuppgifter samt teknisk support, vilket ger ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik. Du uppskattar en föränderlig miljö och ser utmaningar snarare än problem samt bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Strukturerings- och prioriteringsförmåga krävs, men även omprioritering vid akuta lägen.
Publiceringsdatum2015-03-24Dina arbetsuppgifter• Hjälpa kunder i Sverige och utlandet vid Breakdowns.
• Administrationsuppgifter och ad hoc.
Fakturering, svarshantering i form av mail och telefonsamtal, löpande kontakt med kunder och kollegor m.m.
I Breakdown-teamet ansvarar du för att dagliga arbetsuppgifter utförs i enlighet med PNOs och våra kunders höga krav. Du bör möta kunders förväntan på flexibilitet och hög servicegrad.
Kvalifikationer• Bransch- och praktisk erfarenhet med trailers. Gärna kännedom om bromssystem, tryckluftssystem och hydrauliksystem.
• Relevant utbildning för tjänsten.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift. Kunskaper i danska är meriterande samt tyska eller annat främmande språk.
• Van användare av Officepaketet.
• God datorvana då arbetet kräver att du enkelt kan lära dig samt hantera nya program och system.
• B-körkort och tillgång till bil.
Dina personliga egenskaper• Hög stresstålighet och förmåga ha många arbetsuppgifter igång.
• Strukturerad och noggrann.
• Kommunikativ - trygg och tydlig i tal och skrift för att undvika missförstånd.
• Självständig - mod att fatta egna beslut och agera utifrån egna idéer.
• God samarbetsförmåga.
• Flexibel.
• Engagerad.
• Ansvarsfull.
• Hög administrativ förmåga.
• Kan anpassa dig beroende på situation.
Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom transportbranschen samt haft en roll där du är van vid snabba förändringar och högt tempo. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Heltidstjänst, 100 %.
Tjänsten avser kontorstimmar samt jourinnehav som delas med dina kollegor. Viss flexibilitet gällande arbetstider kan krävas.
Placering: Helsingborg.
Start: Snarast möjligt.
Vi hanterar ansökningar och intervjuer löpande och ser därför gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Skicka din ansökan med sedvanliga bilagor till
robert@pno.seKörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid - Tillsvidare
TillträdeSnarast möjligt
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-27
Ansökan kan skickas till e-postadress:
robert@pno.seKontaktRobert
robert@pno.seFöretagPNO Sverige Aktiebolag
AdressPNO Sverige Aktiebolag
Box 15053
25015 HELSINGBORG
KontorsadressS Brunnsvägen 70
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 042-4991550
Faxnummer: 042-292975
E-postadress:
robert@pno.se Jobbnummer 2218355
Observera att sista ansökningsdag har passerat.