Administratör och Receptionist till Falck Securities
Ryska Posten / Receptionistjobb / Lidingö
2016-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör och Receptionist till Falck Securities" (publicerad 2017-02-23) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten i Lidingö,
Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Vi riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
UPPDRAGET
Ryska Posten Bemanning söker nu en social och engagerad person som vill arbeta deltid som receptionist och administratör hos vår kund Falck Securities. Tjänsten är ett deltiduppdrag tillsvidare där du primärt kommer att arbeta mellan 10:30 och 16:30 måndag-fredag. Kontoret är beläget på Lidingö, ca 20 minuter från Stockholm City.
Under mer än 100 år har uppdraget för Falck varit att förebygga olyckor, sjukdom och nödsituationer, att ge snabb professionell hjälp åt de som råkat illa ut samt rehabilitera sjuka och skadade. Falck arbetar med olika verksamheter inom assistans, vård och hälsa, beredskap, räddning och rehabilitering. Genom alla affärsområden löper en gemensam vilja att hjälpa människor som en röd tråd. Detta genomsyrar även stämningen, ledarskapet och arbetsviljan hos Falcks kollegor.
Publiceringsdatum2016-12-01Arbetsuppgifter Som administratör och receptionist hos Falck kommer du att arbeta i en kombinerad roll som receptionist/telefonist och administratör. Tillsammans med en erfaren kollega bildar ni det team som har ansvar för receptionen. Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att besvara inkommande samtal samt arbeta med registrering och administration gällande försäkringsfrågor och skaderegleringar. Vidare kommer du att ha hand om kontoret samt internservicen och se till att allmänna utrymmen och konferensrum är i ordning, rengöra och fylla på kaffemaskiner samt beställa kontorsmaterial. Du kommer även att sköta post - och budhantering samt inköp av kontorsmaterial.
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från liknande arbete som är van att arbeta administrativt under stort eget ansvar. Du är systemkunnig och tycker om att arbeta med hög service i kombination med administrativa uppgifter. Du talar samt skriver svenska och engelska flytande och har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du omhändertagande, hjälpsam, skärpt, noggrann och organiserad. Du brinner för service och tycker om att hitta på kreativa lösningar och alltid göra det lilla extra.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningPersonlig lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten
AdressRyska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 10253
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3190739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.