Administratör med samordningsansvar till Prio-Ren AB

Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Norberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Norberg, Fagersta, Avesta, Hedemora, Smedjebacken eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norberg, Fagersta, Avesta, Hedemora, Smedjebacken eller i hela Sverige

Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs i ett högt tempo och har ett genuint intresse för andra människor? Vill du bli en del av en arbetsplats som månar om såväl kunder som personal , glädje och laganda? Då har vi arbetet för dig! Nu söker vi en verksamhetsansvarig administratör till vårt Prio-ren i Norberg.

Om jobbet

Prio-ren är ett företag som är verksamt i Fagersta och Norberg med omnejd, men som har för avsikt att expandera till närliggande orter. Vi har vart verksamma i 8,5 år och är ett av de ledande företagen inom städ i detta område. Vi har lång erfarenhet inom främst hemstädning, d.v.s. tjänster som är RUT-avdragsgilla, även städning på företag i form av byggstäd, fönsterputs och kontorsstäd mm. Vi är måna om vår personal och verkar för att vara ett attraktivt företag på arbetsmarknaden.

Nu söker vi efter en administratör med samordningsansvar till kontoret i Norberg. Du kommer att ingå i ett team om ca 15 medarbetare.

Vi erbjuder dig en tjänst där du kommer att ha det övergripande ansvaret över verksamheten. Det kommer att vara en ledande och delegerande roll i ett växande företag där du kommer att tillåtas växa och utvecklas tillsammans med de anställda på jobbet. För att du ska trivas hos oss behöver du förstå värdet i att både skapa bra arbetsförhållanden för de anställda, serva våra kunder och behålla fokus på företagets mål och vision.

I din roll har du i huvudsak tre ansvarsområden:

• Kundansvar, ansvar för nya uppdrag med offertering och planering av arbeten hos kund.

• Ansvar för personal i frågor gällande schemaläggning, planering och fördelning av uppdrag samt vid behov ansvara för rekrytering av ny personal.

• Ansvarig för fakturahantering och övrig administration.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter och gärna med kunskap inom HR och försäljning. Det är meriterande med utbildning på högskolenivå inom personal- och arbetsliv eller motsvarande. Din tidigare erfarenhet av arbete med anställd personal och kunder ger dig en nödvändig insikt i det dagliga arbetet. Det här är ett jobb för dig som är självgående, initiativrik och trivs med att ha många olika kontaktytor.

Viktigt för tjänsten är:
• tidigare erfarenhet och förståelse av kontakt med anställd personal och kunder
• god administrativ förmåga och erfarenhet av tidigare administration, gärna även erfarenhet från löpande bokföring
• flytande svenska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen

Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning under tidig höst. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns mycket stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos Prio-Ren AB.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Olivemark på 0223-65 20 53.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madeleine Olivemark madeleine.olivemark@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Bangårdsgatan 1
73740 FAGERSTA

Kontorsadress
Bangårdsgatan 1

Jobbnummer
3685300

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: