Administratör Med Erfarenhet Av Systemet Scala

Adecco Sweden AB, Eskilstuna / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Eskilstuna i Eskilstuna, Strängnäs, Flen, Katrineholm, Stockholm eller i hela Sverige

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag, som har konsulter inom de flesta olika branscher. Konsulterna på Adecco i Eskilstuna är ett härligt gäng, med specialkompetens inom sina olika områden. Vill du vara delaktig i gemenskapen, kan du förvänta dig spännande utmaningar med den trygghet och de förmåner som en anställning på Adecco innebär. Vi är ett friskvårdsinriktat företag, där det för oss är viktigt med god hälsa och träning som leder till goda arbetsinsatser och hög arbetsglädje. Vill du läsa mer om vilka förmåner du har som konsult hos Adecco, besök vår hemsida.
Adecco i Eskilstuna har nu ca 120 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.
Adecco söker nu en administratör till ett uppdrag för en av våra kunder i Eskilstuna. Uppdraget skall starta omgående och beräknas pågå i fem månader. För rätt person finns möjligheter till förlängning.

Publiceringsdatum
2011-04-27

Dina arbetsuppgifter
Denna tjänst handlar till stor del om att stötta och avlasta nuvarande arbetsgrupp administrativt. I arbetsuppgifterna ingår administration, offerering och ordermottagning. Du kommer även att vara ansiktet utåt för företaget, då du svarar på inkommande samtal, tar emot beställningar samt lägger ordrar.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna från industrin. En fördel är om du behärskar engelska i tal och skrift, och det är meriterande om du även behärskar finska. Du har data- och systemvana, och då kunden använder SCALA, är det önskvärt om du har erfarenhet av just det systemet. Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet, där du som person bör vara driven och social. Du har god samarbetsförmåga, har lätt för att anpassa dig samt har en förmåga att arbeta självständigt.
Vad erbjuder vi dig?
Adecco erbjuder dig en anställning som ambulerande konsult med 6 månaders provanställning till att börja med. Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Intresserad?
Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tillsättning sker så snart som möjligt.
Sök tjänsten här:
http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1303621

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid/ tillsvidareanställning som ambulerande konsult med 6 månaders provanställning.

Ersättning
Fast lön
Fast lön.

Så ansöker du
Urval och intervjuer sker löpande. Sök tjänsten omgående via vår hemsida www.adecco.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Elin Faltin, Rekryteringsansvarig, 016-542 85 03 (Direkt)
Sven Isacsson, Konsultchef, 016-542 85 05 (Direkt)

Företag
Adecco Sweden AB, Eskilstuna

Adress
Adecco Sweden AB, Eskilstuna
Fristadstorget 8 A
63220 ESKILSTUNA

Kontorsadress
Fristadstorget 8 A

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 016-5428500
Faxnummer: 016-138220

Jobbnummer
915486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Eskilstuna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Eskilstuna: