Administratör leverantörsregistrering
Quest Consulting Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Du kommer att arbeta som administrativt stöd med särskilt fokus på leverantörsregistrering med mycket kontakt med leverantörer.
I rollen ingår att säkerställa att all masterdata för leverantör är kvalitetssäkrad och användbar för hela verksamheten. Det innebär bland annat ett tätt samarbete med företagets leverantörsreskontra för att säkerställa korrekta uppgifter på leverantör. Syftet är att möjliggöra att fakturor kan betalas. Dessutom kommer du avlasta avdelningens konsultavropare med enklare administration i kundens avropssystem.
Kortfattade arbetsuppgifter:
Via telefon och mejl guida leverantörer hur de registrerar sig i inköpsportalen
Kvalitetskontrollera registrerade leverantörsuppgifter och föra över dessa till affärssystem
Säkerställa, uppdatera och underhålla masterdata för leverantör
Utföra administrativa uppdateringar i inköpssystemet
Hantera andra inkommande samtal och e-post från leverantörer och interna kontakter
Vi söker dig med följande erfarenhet
Erfarenhet av administrativt arbete
Goda kunskaper i Excel och MS Office
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Vana att arbeta med många parallella informationsflöden
Tidigare arbetslivserfarenhet
Gymnasieutbildning
Meriterande är intresse av förekommande arbetsuppgifter på en inköpsavdelning
Har erfarenhet från arbete i M3
Som person är du noggrann med sinne för detaljer samt en god kommunikatör
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting och du arbetar som konsult hos vår kund.
Anställningen är heltid, visstid med möjlighet till förlängning. Rollen avser junior kompetens.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
info@quest.seVi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2023-03-30Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "quest4246".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 7607801
Observera att sista ansökningsdag har passerat.