Administratör | Lernia |Torslanda

Lernia Bemanning AB / Lagerjobb / Göteborg
2025-02-07


Visa alla lagerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lernia Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du en person med initiativförmåga, problemlösningsförmåga och en naturlig lagspelare? Vill du arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö där du bidrar till att optimera logistikprocesser? Då är detta rollen för dig!

Publiceringsdatum
2025-02-07

Om tjänsten
Vi söker en administratör för ett vikariat på ett år hos vår kund i Torslanda. Rollen är på dagtid och du kommer att gå in som terminalarbetare.

Att arbeta som administratör inom tredjepartslogistik (3PL) erbjuder en rad fördelar, inklusive bred kompetensutveckling, karriärmöjligheter och erfarenhet av moderna teknologiska lösningar. I denna roll får du arbeta med att identifiera och lösa utmaningar, bidra till effektivitet och arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där varje dag erbjuder något nytt.

Huvudsakliga uppgifter:

• Stödja godsmottagning och tullavdelning med att säkerställa rätt tillvägagångssätt och dokumentation.
• Supportera första linjens chef och produktionspersonal i det dagliga arbetet.
• Återrapportering till kund enligt överenskommelse med Coordinator, Supervisor och Operations Manager.
• Följa upp och utveckla statistik och KPI:er.
• Upprätta och bibehålla hög kvalitetsnivå i dokumentation, inklusive Claims-, PowerBI- och PD-uppföljning.
• Delta i kundkontakt och kundmöten enligt överenskommelse.
• Identifiera och driva processförbättringar.
• Ta fram och supportera arbetsbeskrivningar (t.ex. WI, SOP, ETQ).

Om dig

Vi söker dig som är en schysst och genuin lagspelare med intresse för relationer och nätverksbyggande. Du har förmågan att ta egna initiativ, är flexibel och trivs med att lösa problem i en föränderlig miljö.

Formell kompetens

• Gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom logistik.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera uppgifter samtidigt.

Meriterande

• Erfarenhet av tredjepartslogistik (3PL).
• Erfarenhet av system som PowerBI och hantering av KPI:er.
• Kunskap om processförbättringar och kvalitetsarbete.

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta Adrian Runsten, adrian.runsten@lernia.se.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lernia Bemanning AB (org.nr 556472-7013)

Arbetsplats
Lernia Bemanning & Rekrytering

Jobbnummer
9150967

Prenumerera på jobb från Lernia Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lernia Bemanning AB: