Administratör inriktning ekonomi till Bravida EL i Halmstad
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Bravida behöver nu stärka upp sitt team med en administratör till kontoret i Halmstad! Trivs du i en samordnande roll och har kunskap om kund- och leverantörsreskontra samt fakturering? Vill du jobba i en bred, varierande roll? Känner du igen dig som flexibel och ansvarstagande? Läs då mer!
Publiceringsdatum2022-05-17Om tjänstenSom administratör hos oss i Halmstad har du en viktig nyckelroll för verksamheten. Du är ett administrativt stöd till såväl avdelningschef som serviceledare men också för medarbetare. Du arbetar bland annat med enklare ekonomiuppföljning samt kund- och leverantörsreskontra.
I din roll har du stor variation i din vardag och du har mycket kontakt med våra medarbetare, kunder och administratörer på övriga Bravida kontor.
I tjänsten kommer du bland annat att arbeta med följande uppgifter:
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Personaladministration (utbildningar etc.)
• Sköta fakturering och vissa inköp
• Bemöta kunder via telefon på ett serviceinriktat sätt
• Samordning inför ex interna utbildningar och konferenser
• Posthantering
Tjänsten är på dagtid, måndag till fredag. Du arbetar tillsammans med många trevliga kollegor, i fräscha lokaler strax utanför Halmstad city. Du rapporterar till avdelningschefen.
Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av självständigt arbete med fakturering samt kund- och leverantörsreskontra. Eftergymnaisal utbildning är meriterande men inget krav. Du har god erfarenhet av olika affärssystem samt Officepaketet och tar dig an nya system med stor nyfikenhet. Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso.
Som person är du strukturerad, serviceinriktad, prestigelös och flexibel. Att arbeta i en dynamisk organisation där det kan tillkomma nya arbetsuppgifter och arbetssätt är något som lockar dig. Skinn på näsan och glimten i ögat är bra egenskaper för att lyckas och trivas i tjänsten. Du har ett naturligt behov av ordning, är noggrann och trivs i en roll med mycket kontakt med andra människor. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Om Bravida
Bravida är störst i Norden inom installation och service av de funktioner som ger fastigheter liv. Våra huvudsakliga teknikområden är bl.a. el, vs och ventilation. Vi hjälper även till med teknisk fastighetsdrift i alla typer av fastigheter och anläggningar.
Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden med totalt ca 12.000 medarbetare. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare, som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, förmånliga försäkringar m.m.
Om anställning och ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Bravida har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sigrid Håkansson,
sigrid.hakansson@adecco.se/ 0736- 84 73 08 Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Tillsvidare
ErsättningFast lön/Friskvårdsbidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38168".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Sigrid Håkansson
Jobbnummer 6655286
Observera att sista ansökningsdag har passerat.