Administratör inom reklamationer och återbetalning
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker medarbetare till funktionen återbetalningar hos ett växande företag inom finans- och betalbranschen. Du kommer att arbeta med notabeställningar och mot företagskunder som är en del i ett transaktionsflöde. Vårt kundföretag är placerat i centrala Stockholm.
Tjänsten
I tjänsten inom återbetalningar arbetar du i ett s k Chargeback Team. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo. Tjänsten är på heltid/kontorstider och är ett konsultuppdrag på ett år via Placera Personal.
Publiceringsdatum2015-06-14Dina arbetsuppgifterÄrendena som du hanterar kommer via kreditkortsföretag som i sin tur får dem från kortutgivande banker internationellt. Arbetet innebär nära kontakt med kunder, banker samt kreditkortsföretag. Beroende på intresse och kompetens kan även handläggning av reklamationer bli aktuellt.
I rollen som administratör inom återbetalningar har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Handlägga notabeställningar och ev reklamationer
• Arbeta effektivt för att minimera kundpåverkan
• Administration
KvalifikationerFör att passa för tjänsten som administratör inom återbetalningar ser vi att du har följande bakgrund:
• Minst gymnasial utbildning, helst inom ekonomi
• Fallenhet för matematik och god analytisk förmåga
• Erfarenhet av serviceinriktat yrke
• God kunskap om inlösen och transaktionsflöden är meriterande
• Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
• God datorvana samt goda kunskaper i Office paketet, främst Excel
Vi söker dig som har ett mycket gott ordningssinne samt en stark administrativ förmåga. Du arbetar snabbt, koncentrerat och har en god förmåga att prioritera och vara flexibel. Vidare är du prestigelös och tycker om att arbeta i grupp med ett gemensamt ansvar, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat! Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör ett löpande urval tills vi hittar rätt person för tjänsten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / Kontortider 8:30-17:00 / Start september 2015 - 1 år framåt / Konsultuppdrag via Placera Personal
ErsättningFast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-14
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnn Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2336238
Observera att sista ansökningsdag har passerat.