Administratör inom byggbranschen sökes!
Processbemanning AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Processbemanning AB:
Vi är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Brinner du för byggbranschen? Vill du jobba som administratör? Har du teknisk bakgrund? Då kanske detta är en tjänst för dig!
Om tjänsten:
För kunds räkning söker vi omgående en administratör med förståelse för byggbranschen till produkt och logistikavdelningen i Klippan. Arbetsuppgifterna handlar främst om att arbeta med avlastning och support till produkt- och logistikavdelningen. I tjänsten ingår även att registrera och korrigera löpande data och att på så vis hantera information om företagets produkter i samband med produktion, inför montage och att produkthantera de tekniska specifikationerna.
Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas i dena tjänst är att du är ansvarstagnde, noggrann och engagerad i ditt arbete. Även att arbetet sker självständigt och aktuell kandidat förväntas vilja och kunna ta ansvar för att driva det löpande arbetet och förbättringsarbete efter uppsatta mål. Du känner dig trygg att administrativt stödja och sammanställa underlag och på så vis har du en god datorvana. Då organisationen är kundstyrd är det viktigt med flexibilitet och en god förmåga att prioritera samt en kommersiell förståelse, vilket innebär att ett socialt och trevligt bemötande blir en naturlig del i ditt arbetssätt mot företagets kunder.
Krav för tjänsten:
• Tillgänglig omgående
• Utbildningsnivå: eftergymnasial utbildning alt. erfarenhet inom byggteknik.
• Goda språkkunskaper i Svenska i både tal och skrift
• Körkort B
• Meriterande med erfarenhet ifrån Filemaker, PowerCad och Officepaketet.
Tjänsten kommer inledningsvis starta i en cirka 4 månaders bemanning, men för rätt person kan uppdraget tänkas fortlöpa under längre tid.
För frågor om tjänsten vänligen kontakta Angelica Fredriksson på tel. 042-210 299. Då vi tillämpar löpande rekrytering omber vi dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Ansök via länk nedan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning
Publiceringsdatum2016-10-14ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning AB
AdressProcessbemanning AB
Stortorget 11, 1 tr
25220 Helsingborg
KontorsadressStortorget 11, 1 tr 25220 Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3105453
Observera att sista ansökningsdag har passerat.