Administratör/innesälj/ekonomi
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Administratörsjobb / Enköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Enköping,
Knivsta,
Håbo,
Strängnäs,
Västerås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Enköping,
Knivsta,
Håbo,
Västerås,
Heby eller i
hela Sverige Om Junger & Schild
Välkommen till Junger & Schild - din knivskarpa partner!
AB Junger & Schild erbjuder svensk industri en mer ekonomisk och effektiv skärning av olika material. Baserat på en långvarig erfarenhet av tillverkning och marknadsföring av industriella knivar har AB Junger & Schild utvecklat ett totalkoncept med namnet Total Cutting Consept. Bestående av produkter, slipservice, logistik samt teknisk support till den svenska marknaden. AB Junger & Schild finns förlagd med sin verksamhet i Enköping.
Nu söker vi efter en administratör till vårt kontor i Enköping!
Denna rekrytering sker i ett samarbete med Rekryteringsstyrkan AB
Om rollen
I rollen som administratör/innesälj/ekonom har du en väldigt central roll i företag. Du sköter allt ifrån offertförfrågningar, ordermottagning, bokning av transport, fakturering och lönehantering. Det är ett väldigt omväxlande jobb där man har många olika aktiviteter igång samtidigt. Rollen är som man brukar kalla den "spindeln i nätet".
Arbetsuppgifter i huvudsak
• Kund & Leverantörsorder
• Offerter
• Förfrågningar från kunder
• Lagret inkl. lagersaldo/avstämningar samt inleveranser
• Bokning av frakter
• Inköp av all förbruknings material till kontor och servicecentret
• Fakturering
• Kund - och leverantörsreskontra
• Redovisning inkl. momsredovisning och deklaration
• Löpande bokföring
• Löneadministration
• Övriga administrativa uppgifter såsom telefon, hemsida, bankärenden
Erfarenheter och kompetenser
För att passa in i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av liknande uppgifter från ett mindre eller medelstort företag. Att du är person som tycker om att ha många bollar i luften och vill ha ett omväxlande arbete. Att ha kul på jobbet är för dig en självklarhet likväl som kunden i fokus.
Vi ser att du;
• är gymnasieekonom eller motsvarande
• har minimum tre års erfarenhet från liknande roll
• har ett strukturerat arbetssätt
• god kunskap och vana av fakturahantering och fakturagranskning
• god administrativ förmåga
• goda kunskaper i Office-paketet
• är positiv och har en god kommunikativ förmåga
• kan svenska och engelska flytande i både tal och skrift
Ansökan
Känner du igen dig i ovan beskrivning och är redo för ett nytt spännande arbete i en central roll så tveka inte att söka denna tjänst. Din placering är på kontoret i Enköping och du arbetar nära företagets VD. Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, med tillträde under april/maj
Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Mona Wågberg via mail,
mona@rekryteringsstyrkan.se eller telefon 0762 49 08 61
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande sista ansökningsdag 2020-03-30
Ansökan gör du här nedan
Varaktighet, arbetstid
100% Med provanställning
Publiceringsdatum2020-03-09ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB (org.nr 556780-5212)
Jobbnummer 5140545
Observera att sista ansökningsdag har passerat.