Administratör för hantering av konsultadministration sökes!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2015-12-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör för hantering av konsultadministration sökes!" (publicerad 2017-02-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Brinner du för att arbeta administrativt, ge service och drivs av att använda din kreativa sida att utveckla processer? Vill du ingå i ett team som hanterar konsultadministration i en internationell organisation? Vi på Adecco Automotive Professionals erbjuder dig en spännande tjänst hos ett av våra kundföretag i Göteborg!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ingå i ett team som stöttar övriga delar av organisationen med administration kopplad till de konsulter som företaget anlitar i sin verksamhet.
Teamets huvudsakliga ansvarsuppgifter är:
• Ansöka om användar-ID, passerkort, accesser och behörigheter för konsulter.
• Installera och godkänna tidrapporteringar
• Hantera order, förfrågningar och fakturor i företagets interna system
• Introduktionsprogram för nya konsulter
• Stöd till chefer och konsulter
• Diverse uppgifter relaterade till konsultadministration (exempelvis informationsmaterial)
• Utveckla och underhålla de administrativa processerna gällande externa konsulter
I din roll kommer du även att arbeta med att utveckla funktionen och processer kopplade till hantering av konsulter, inklusive genomförandet av en harmoniserad introduktion för nya konsulter. Utöver den grundläggande administrationen som tjänsten består av ser man gärna att varje individ i teamet fördjupar sig extra inom någon specifikt del i processen, kopplat till den erfarenhet man har sedan tidigare. På så sätt ser man att gruppen kompletteras med viktig kunskap och att varje individ får möjlighet att växa i sin roll.
Du kommer att arbeta i en internationell organisation där du kommer att få kommunicera med människor från olika delar i organisationen där både engelska och svenska används i arbetet.
Vem trivs här?
Du som brinner för att arbeta administrativt, att ge service men även drivs av att utveckla processer kommer att trivas utmärkt i rollen. Du som har några års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter från en global internationell organisation har mycket goda förutsättningar för att lyckas bra i denna roll. Erfarenhet från fordonsindustrin är meriterande.
Då vårt kundföretag har engelska som arbetsspråk är det mycket viktigt att du känner dig bekväm med att använda såväl det som svenska i både tal som skrift. Utöver goda kunskaper i Officepaketet är det meriterande om du har arbetat i andra program exempelvis orderhanteringsprogram.
Din flexibilitet och känsla för att ge service kommer att ta dig långt. Vidare är din förmåga att arbeta noggrant och systematiskt samt att förstå flöden och processer till din fördel i den här tjänsten. Du är självgående i ditt arbete, trivs med att arbeta i team och räds inte för att ta tag i det som behöver göras. Då du kan komma att hantera känslig information är det av vikt att du har hög integritet. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.
Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08- 598 98 010.
Vid frågor om rekryteringsarbetet är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Johanna Lydén på tel 031-764 35 23.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid
Publiceringsdatum2015-12-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-16
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lydén 031-7643523
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2577113
Observera att sista ansökningsdag har passerat.