Administratör/ Administration/ Ekonomi/ Omgående
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-02-21Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetFöretaget består av två förlag och är en modern kommunikationsbyrå. De driver försäljning både genom egna webshoppar samt via återförsäljare och externa kunder. Vi berättar mer om företaget under en intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör har du en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du arbetar dels med löpande bokföring för företaget och dess dotterbolag. Vidare lägger du upp projekt och ansvara för artikeldata i företagets affärssystem. Du agerar administrativt stöd samt avslutar avtalsskrivningar med externa parter. Utöver det är du även intern och extern support för artikelinformation.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har arbetslivserfarenhet av liknande roller
• Utbildning inom administration är meriterande
• Van användare av Excel och tidigare erfarenhet av affärssystem (NAV är meriterande)
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
Som person är du nyfiken, driven och har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete. Vidare motiveras du av att ha ett tätt samarbeta med dina kollegor för att tillsammans nå framgång. Du är tillmötesgående och har stort intresse av att hjälpa andra för att på så sätt erbjuda en mycket god upplevelse för andra. Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, ekonomi, omgående, Helsingborg, bokföring, support, NAV, projekt, artikeldata, administrativt stöd, stöd, avtalsskrivning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Caroline Christensson
caroline.christensson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6363325
Observera att sista ansökningsdag har passerat.