Administratör
Assistansia AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistansia AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Lindesberg,
Arboga eller i
hela Sverige Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för funktionshindrade. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Huvudkontoret finns i Örebro.
Nu behöver vi en administratör med placering i Örebro. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att skriva arbetsgivarintyg, arkivering, posthantering och till en viss del telefoni/receptionsarbete.
Tjänsten är deltid. Arbetstid från 13:00-17:00
Vi söker dig som:
Har gymnasieutbildning och erfarenhet från administrativ service. Du har god datorvana och behärskar Officepaketet. Du är öppen, samarbetsvillig och flexibel. Service är en självklarhet för dig och du ser förändringar som en utmaning.
Slutligen vill vi att du är prestigelös, ödmjuk, tillmötesgående och har en stor portion humor.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.
Då urval sker löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2008-11-17Arbetstider och omfattningDeltid. Från kl. 13:00-17:00 Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
ErsättningMånadslön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-01
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna Melin, 019-760 86 16
FöretagASSISTANSIA AB
AdressASSISTANSIA AB
Box 184
70143 ÖREBRO
Jobbnummer 353599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.