Administratör

NCC / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NCC i Linköping, Mjölby, Motala, Norrköping, Söderköping eller i hela Sverige

På NCC är vi djärva nog att tro att vi faktiskt kan förändra världen till något bättre. Därför kräver ett jobb här kreativt tänkande, förmåga att samarbeta och hantera en mängd olika utmaningar. Vi älskar att se människor växa och tror man gör det bäst i en vänlig och stöttande miljö. Välkommen till oss om du vill vara med och bygga en bättre och mer hållbar framtid - beyond construction.

Kom och hjälp oss att få Östergötland att växa! Vi ser mycket positivt på framtiden inom anläggnings och driftverksamheten i vår geografi och har fått förtroendet att ansvara för flera projekt som bidrar till vår utveckling i Östergötland. För att vi ska lyckas med alla spännande utmaningar som är på gång behöver vi fler viktiga spelare till vårt lag. Vi söker därför en administratör till vår produktionschefsgrupp på avdelning Infra services Östergötland, som arbetar med anläggningsprojekt.

Här är dina nya utmaningar
I rollen som administratör har du en bred roll där du stöttar produktionschefsgruppen inom anläggningsverksamheten i Östergötland med administrativ support. En viktig del i din roll är att stötta byggproduktionen med projektekonomi samt ansvarar för fakturering, ekonomihantering och lönehanteringen för våra yrkesarbetare. En annan viktig del i rollen är arbetsuppgifter kopplande till ekonomistyrning och viss marknadsbevakning. Vi söker en kvalificerad administratör som vill vara med att påverka och bli en viktig spelare i vår verksamhet. I rollen ingår också att få vara med att stötta produktionschefsgruppen vid anbudsförfaranden genom att aktivt bidra i anbudsarbetet.

De här erfarenheterna och kunskaperna vill vi att du har
Till rollen som administratör söker vi dig med tidigare erfarenhet ifrån en administrativ roll och en utbildning på minst gymnasienivå, alternativt en eftergymnasialutbildning lämplig för rollen. Du som söker har mycket god datorvana och goda kunskaper i MS Office. Vi ser även att du har arbetat med ekonomistyrning, bokföring och kontering.

Du tycker om att ha en bredd i ditt arbete och motiveras av varierande uppgifter. För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du är serviceinriktad, proaktiv, noggrann och strukturerad. Du tycker om att arbeta självständigt, ta ansvar och egna initiativ. Då du kommer att ha stora kontaktytor inom avdelningen är det viktigt att du trivs med att skapa goda relationer med olika typer av människor samt att du har förmågan att anpassa dig till nya situationer.

Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på NCCs kontor i Linköping. Arbetsområdet kommer att vara Östergötland och Småland, därav kommer resor förekomma. B-körkort är ett krav.

Kom och väx!
Hos oss på NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Specialist, Christian Norrby 0700 88 8311 eller rekryterande chef Jörgen Kernell, 0706-60 90 48. Registrera din ansökan och CV nedan, gärna så snart som möjligt eftersom urvalet görs löpande, dock senast 2017-10-15.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-09-22

Ersättning
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
NCC

Adress
NCC
Hertig Karlsgatan 2
58221 Linköping

Kontorsadress
Hertig Karlsgatan 2

Jobbnummer
3714790

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NCC

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NCC: