Administratör
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Piteå
2017-05-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2021-09-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Administratör till återvinningsföretag - sommarvikariat
Tycker du om administration, kundkontakter och aktiv service? Då är tjänsten som administratör i kundmottagningen hos vår kund något för dig!
Om jobbet
I din roll som administratör kommer du att möta både privata och företagskunder. Du arbetar brett med administration och service till företagets kunder som du har kontakt med över disk, via telefon och e-post.
Du jobbar också med:
• kontroll och kontering av inkommande fakturor
• avstämningar, utskrift fraktsedlar och vågsedlar.
• löpande kundvård och service.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning i juni. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget startar efter midsommar och är under semesterperioden ca 6 veckor.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att
kontakta konsultchef Maria Johansson via mejl
maria.johansson@adecco.se eller mobil 070 377 16 30.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om dig
Vi söker dig som trivs med en aktiv rörlig tjänst med kundmöten, administration, ekonomi och samordning. Datavana är ett måste. Du är lättlärd och kan ta in kunskap om kundens eget datasystem.
Erfarenhet inom administration meriterande. Du har lägst gymnasieutbildning inom ekonomi, eller motsvarande erfarenhet från yrkeslivet.
Det här är ett jobb för dig som är självgående, initiativrik och som ser kunden och värdesätter kundbemötande.
Viktigt för tjänsten är:
• en glad och positiv livssyn
• erfarenhet av administrativt arbete
• struktur och noggrannhet
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Uppdraget ska tillsättas omgående med start i juni. Uppdraget startar efter midsommar och varaktighet är under semesterperioden ca 6 veckor. Arbetstiden är 7-16
Publiceringsdatum2017-05-10ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Johansson 0703771630
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Bryggargatan 14
94163 PITEÅ
KontorsadressBryggargatan 14
Jobbnummer 3489137
Observera att sista ansökningsdag har passerat.