Administrativ support till Input Interiör i centrala Stockholm
Manpower AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god design. Idag är det verklighet. Input interiör är Skandinaviens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi är 370 medarbetare, finns på 21 orter från Luleå i norr till Malmö i söder och omsätter 1,65 miljarder kronor.
Ledig tjänst!
Vi söker just nu dig som vill arbeta som administratör på ett framgångsrikt inredningsföretag i centrala Stockholm mitt på Sveavägen. Du kommer bli anställd av Manpower och uthyrd till kund. Uppdraget är på heltid med start den 29:e augusti tom den sista februari. Det finns eventuellt möjlighet till förlängning av uppdrag samt överrekrytering till kund.
I denna tjänst arbetar du främst med att granska orderbekräftelser och ser till att det som beställts överstämmer med vad som ska levereras ut till kund. Du kommer även stötta kollegor med andra administrativa sysslor såsom leveransbevakning, arkivering och scanning av följesedlar. Du kommer även vara behjälplig med att svara i telefon och ibland kommer du även att stötta upp i reception när det behövs. Datorn är ditt främsta arbetsredskap men du kommer även ha daglig kontakt med leverantörer och kollegor internt.
Vem är du?
Du har en gymnasieutbildning och god datorvana. Dina kunskaper i svenska och engelska är goda. Du har gärna erfarenhet av att ha arbetat med liknande uppgifter eller med någon form av administration sedan tidigare, du kan även ha arbetat i kundtjänst eller liknande. Branschvana är meriterande men inget måste.
Det viktigaste är att du har en positiv inställning och är flexibel och gärna hjälper till med det som kan behövas samt att du är noggrann i ditt arbete. Du känner ansvar för ditt arbete, är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team. Stor vikt kommer läggas på din personlighet.
Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Vill du veta mer?
Urval och presentation till kunden kommer ske löpande, så ansök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Caroline Lyngen, 08-652 33 13, eller på
Välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2016-07-13ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-24
Ange följande referens när du ansöker: 5907
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Lyngen 018-185974
Caroline.Lyngen@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2952592
Observera att sista ansökningsdag har passerat.