Administrativ Koordinator till BWS i Karlshamn
Barona Human Resource Services AB / Administratörsjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlshamn,
Sölvesborg,
Olofström,
Bromölla,
Ronneby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Karlshamn,
Olofström,
Karlskrona,
Kristianstad,
Hässleholm eller i
hela Sverige Är du en vass administratör som älskar högt tempo i din arbetsvardag? Då har vi nu drömjobbet för dig! Vi söker en administrativ koordinator till Blue Water Shipping i Karlshamn.
Om Blue Water Shipping
Blue Water Shipping är en global aktör inom logistik för bland annat sjötransporter. De gör skräddasydda logistiklösningar för företag som har behov av att frakta varor över hela världen. De erbjuder ett brett serviceutbud med utgångspunkt i sjöfrakt; frakt, magasinering, transport, packning och tunga lyft.
Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Barona under ca 7 månader. Det finns sedan goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Önskad start är så snart som möjligt! Dina arbetstider är förlagda till ordinarie kontorstider (kl 8-17) och arbetet utförs i kontorslokaler i anslutning till hamnen i Karlshamn.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som administrativ koordinator kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara projektadministration. Du kommer bland annat att bistå projektledare och projektmedlemmar i administrativa uppgifter såsom att hantera dokumentation inför och under möten, hantera arkivering och korrekt distribution av dokument samt ha övergripande ansvar för kontoret. Du kommer att ha nära samarbete med andra administrativa funktioner på plats och arbeta tätt med ansvarig Site Manager.
Några typiska arbetsuppgifter
• Daglig kontorssupport till projektet
• Dokumenthantering (signering, arkivering, distribution)
• Översättningar
• Föra mötesprotokoll
• Kontorsgöromål såsom inköp av material och generell trivsel
• Kontakt med BWS i Finland och Sverige för enklare ekonomifrågor
• Logistikkoordinering (transport och boende) för projektmedlemmar
Som administrativ koordinator kommer du helt enkelt att vara en nyckelspelare för att administrationen ska fungera smidigt. Arbetstempot är högt och du kommer att behöva hugga tag i många uppgifter samtidigt för att arbetet ska flyta på.
Låt oss prata mer om dig och din bakgrund
Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från administrativa roller såsom sekreterare eller liknande. Du behöver ha erfarenhet av att ha jobbat med Outlook och det är ett stort plus om du har erfarenhet från HSEQ-arbete (Health, Safety, Environment & Quality). Vidare behöver du tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person
• Strukturerad och fokuserad på detaljer
• Utpräglad planeringsförmåga
• Hängiven ditt arbete och de arbetsuppgifter du tar dig an
• Proaktiv och självgående
• Positiv attityd, utåtriktad och kommunikativ
• Du får saker att hända!
Självklart gillar du att skratta och ha roligt på jobbet! Du tänker utanför boxen och vågar utmana arbetssätt och rutiner.
Det här erbjuder vi dig
När du är anställd hos oss på Barona kan du vara säker på att du hamnat rätt. Genom en djupgående rekryteringsprocess är vi och kunden alltid säkra på att du är rätt för tjänsten innan vi anställer dig. Det ger dig en extra säkerhet på jobbet, och sannolikheten till att bli tillsvidareanställd hos kund är goda. Vi är ett auktoriserat bemanningsbolag som värnar och ser till det bästa för våra kunder och anställda. Du har en konsultchef som ett stöd om det skulle uppstå frågor eller dylikt.
Vi erbjuder även följande förmåner:
• Kollektivavtal
• Pensionsplan ITP 1
• Friskvård 3000:- årligen
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan! Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post men för frågor, vänligen kontakta:
sara.stecksen@barona.seBarona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; Karlshamn; Administration; Assistent; Koordinator; Administrativ Koordinator; Service; Support; Projektadministration; Projektadministratör;
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-11-05Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Stecksén
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 4441335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.