Administrativ handläggare till Familjeenheten
Varbergs kommun, Individ-och familjeomsorg / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varbergs kommun, Individ-och familjeomsorg i Varberg Publiceringsdatum2008-02-29ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:
• stöd till Enhetschef och Samordnare när det gäller administrativt arbete
• skriva protokoll och avtal
• beräkning av kostnader för placeringar
• administration kring familjehemsplaneringar och institutionsplaceringar
• bokning av konferenser och möten.
KvalifikationerVi söker dig som har adekvat högskoleutbildning, minst 30p i socialrätt, tidigare erfarenhet av arbete med administrativa uppgifter och är van att skriva protokoll. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i en politisk organisation och har kunskap om det sociala arbetets villkor.
Som person är du analytisk, noggrann och tycker om att jobba med administration. Vi ser gärna att du är utåtriktad, ansvarsfull och van att ta i saker på egen hand. Vi uppskattar att du är kommunikativ, målmedveten, flexibel och stresstålig.
Stor vikt fästes vid personlig lämplighet. I urvalsprocessen beaktar vi jämställdhet och mångfald som två viktiga faktorer.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid/Deltid
Tillsvidare, tillträde: Snarast
ErsättningFast lön
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid 100%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-10
Ange följande referens när du ansöker: I 3/08
KontaktBritt Dahlén, 0340-884 11, 076-105 97 30
Annica Eriksson, 0340-88960, 070-491 57 57
Facklig kontaktLotta Eliasson, 802 84
Elisabeth Olne, 0340-888 43
FöretagVarbergs kommun, Individ-och familjeomsorg
AdressVarbergs kommun, Individ-och familjeomsorg
43280 Varberg
Jobbnummer 149300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.