Administrativ assistent till bolag i Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2018-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent till bolag i Stockholm" (publicerad 2018-04-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba som administrativ assistent där du får ansvara för ett flertal system internt och administrera utbildningar?

Är du administrativt lagd och trivs med omväxlande arbetsuppgifter? Vi söker nu en administrativ assistent i Stockholm till ett bolag inom detaljhandeln för en bred roll med många kontaktytor inom bolaget och även externt med leverantörer. Detta är en möjlighet att arbeta i en assisterande roll, med stort fokus på administration och koordination internt. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vår kund befinner sig i ett spännande skede som innebär internationalisering av verksamheten och därför söker vi dig som vill bidra med dina erfarenheter och kunskaper på denna dynamiska resan.

Som assistent hos vår kund kommer du att få arbeta i en omväxlande roll med mycket eget ansvar och möjlighet att driva dina egna processer. Du kan bli en del av ett spännande och utmanande affärsklimat där du får både professionell och personlig utveckling. Rollen erbjuder dig stor inblick samt möjlighet att utveckla din kunskap inom området ledarutbildning.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Din roll kommer att fokusera på administration, koordinering och intern support. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

* Administration av utbildningar (ca 40% av tjänsten) såsom bokningar, uppföljning, deltagarfrågor, utbildning av andra användare och fakturahantering.
* Ansvara för att publicera, redigera och uppdatera innehåll på intranätet i Sharepoint.
* Administrera och ansvara för de webbaserade programmen Questback och Dreambroker.
* Assistera vid inspelningar av månadsbrev och annat utbildningsmaterial.
* Inköp av diverse förbruknings- och förpackningsmaterial samt bokning av mötesrum.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid, med arbetstider 8-17 och flextid tillämpas. Du kommer att vara placerade på kontoret som är beläget på Söder i Stockholm. Du kommer att ingå i ett team där samarbete och arbetsglädje står högt på agendan. Önskad uppstart för tjänsten är omgående och den löper inledningsvis som ett konsultuppdrag på 6 månader, därefter finns det för rätt person goda möjligheter för anställning hos vår kund.



VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har:

* några års erfarenhet av administration. Har du tidigare arbetat i liknande roller och/eller med utbildningar och intranät är detta meriterande.
* meriterande om du har erfarenhet inom detaljhandel
* talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* goda kunskaper i Office-paketet framförallt Excel
* goda systemkunskaper. Det är meriterande om du har kunskaper i Mercur, Episerver, Sharepoint, Questback och Dreambroker.

Som person är du initiativrik, självständig och handlingskraftig. I arbetet är du noggrann och hanterar dina uppgifter på ett proaktivt och strukturerat sätt. Du ska kunna hantera den tidspress som ofta uppstår i form av dagliga deadlines och är lösningsorienterad om problem uppstår. Samtidigt är du en god lagspelare som tar gemensamt ansvar och du ser inte några problem med att rycka in där det behövs. För att trivas i rollen är det viktigt att du som person gillar förändringar och är flexibel och följsam i förhållningen till detta.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2018-03-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk helena.bjork@tng.se 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
4045456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: