Account Manager till eventbolag
We Quest AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos We Quest AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Sales Manager sökes!
Vi rekryterar denna lediga tjänst till ett spännande företag beläget i Stockholm. Låter det intressant? Läs gärna vidare nedan så hittar du mer information kring tjänsten och vem vi söker!
Publiceringsdatum2021-11-19Om företagetBolagets uppdrag är att sammanföra beslutsfattare och lösningsleverantörer i online- och liveevenemang för att utöka sitt nätverk, få inblick och upptäcka nya affärslösningar och möjligheter. De för ihop de främsta inflytelserika personerna på ett ställe för att låta dem diskutera sina gemensamma intressen och bygga en grund för stabila relationer och nya kontrakt.
De arrangerade virtuella nätverkshändelser där de kopplar de bästa beslutsfattarna med innovativa företag för att se om de kan arbeta tillsammans om affärsutmaningar. Allt detta händer på en virtuell plattform, där deltagarna kan njuta av inspirerande talare och delta i gruppdiskussioner.
De är en internationell affärsmatchningstjänst som täcker över 15 marknader i Europa och Asien.
Om tjänstenSom Account Manager på företaget kommer du att jobba med att boka möten med kunder och stänga affärer. Du kommer att bygga upp en egen kundportfölj, och ha en egen pipe med kunder.
Du matchar beslutsfattare med företag som har en intressant produkt eller tjänst genom att ställa in förbokade ansikte mot ansikte eller virtuella möten på evenemanget.
Du kommer att bygga ett nätverk med beslutsfattare på hög nivå som CIO: er eller VD: ar. Genom att känna till deras investeringsplaner och interna projekt kan du konsultera dem om vilka av deras evenemang som är lämpliga för dem att delta.
Vem söker vi?
• Meriterande om du har en kandidatexamen inom ekonomi, entreprenörskap eller marknad
• Du kan tala svenska och engelska obehindrat
• Du är trygg, professionell och driven
• Du trivs i att jobba som ett team men samtidigt kan arbeta effektivt på egen hand.
• Du har förmågan och motivationen att kommunicera med beslutsfattare på ledningsnivå, främst via telefon och digitala möten.
Vad ingår i tjänsten?
• Fast lön, generöst bonussystem och provision
• Onboarding i en månad med en intern utbildning
• Kontorstider
• 12 bonusdagar utöver semesterdagar för bra utfört arbete
• Friskvård: 3000kr
• Företagsresor
• Bra utvecklingsmöjligheter då företaget rekryterar mycket internt
• Bygg ditt eget personliga nätverk med internationella beslutsfattare
Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest Bemanning & Rekrytering. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om WeQuest
WeQuest är ett rekrytering och bemanningsföretag som finns runt om hela Stockholm län. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Vi är rekryteringsspecialister inom sälj, administration, marknad och service. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Sökord: Försäljning, Account Manager, AM, B2B, Innesäljare, Stockholm, ME
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWe Quest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare We Quest AB (org.nr 559045-8047),
http://wequest.se/ Arbetsplats We Quest
Kontakt Hoda Diana Hawazali
hoda@wequest.se 0704939991 Jobbnummer 6120189
Observera att sista ansökningsdag har passerat.