50% administrativ assistent

Freja Assistanstjänst AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Freja Assistanstjänst AB i Stockholm

Freja Assistanstjänst är ett etablerat företag inom omsorgen. Företaget har funnits sedan 2008.
Inom företaget finns olika hjälpinsatser bland annat Personlig assistans, boendestöd samt ledsagar/avlösarservice. I dagsläget hjälper företaget över 160 personer med olika hjälpinsatser.
Som vårdföretag fyller man en viktig funktion för grupper i behov av olika former av stöd i vardagen.
Just nu behöver vi en administrative assistent på 50% som kan ta ansvar för ledsagare/avlösare enheten.
Du kommer att arbeta med engagerade kollegor och få möjlighet att verka i en platt organisation. Vi hjälper våra funktions nedsätta med behov av stöd i hemmet.
Företaget har kollektivavtal.
profil krav
Du är utbildad som administratör inom området. Minst 3 år erfarenhet av arbetet inom neuropsykiatriska eller andra funktionsnedsättningar alternativ äldreomsorgen är ett krav.
• Har goda kunskaper och erfarenheter av administrativt arbete och samordning.
• Har erfarenhet av att arbeta med sociala Paraply systemet.
• Erfarenhet inom funktions nedsätta barn och ungdomar.
• Du har rekryterings vana och är noggrann med introduktioner
• Körkort samt körvana är ett krav
• Tillgång till egen bil är en merit
• Har arbetsvana med dokumentering
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
• Är mycket noggrann och effektiv
• Är prestigelös och lösnings inriktad
• Är ödmjuk och lyhörd för andra människor
• Är flexibel både i de egna arbetsuppgifterna och för att även kunna stötta upp dina medarbetare.
• Du är stabil, strukturerad och tydlig i ditt arbete.
• Du har utbildning inom omsorgen eller barn och ungdomar i gymnasienivå eller högre.
• Du har stor datavana/erfarenhet.
• Du är stresstålig och kan hålla flera saker samtidigt
• Arbetat är måndag till torsdag 8.30- 14.00 inkl. 30 min. lunch. förskjutning av arbetstiden kan förekomma.
Tillträdesdatumet för tjänsten är enl. överenskommelse dock senast 10,e augusti.
Vi arbetar fortlöpande med rekryteringen vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas och annonsen tas bort innan sista publiceringsdag, så skicka din ansökan så fort som möjligt.

Publiceringsdatum
2024-06-17

Dina arbetsuppgifter
• Att strukturera och samordna enheten utifrån behov och ställda krav.
• Kontaktperson och språkrör för våra kunder samt gentemot myndigheten.
• Personalplanering, schemaläggning i samråd med verksamhetschef.
• Ge medarbetarna stöd och service i frågor gällande arbetsmetoder, återkoppling, tolkning av beslut samt genomförandeplaner för kunder
• Representera Freja assistanstjänst i kontakt med myndigheter, anhöriga och kunder även delta i olika kundevent.
• Schemaläggning, kontroll av löneunderlag
• Du som arbetsledare agerar förebild
• Du ingår i ledningsgruppen
• I samråd med verksamhetschefen leder arbetet,
• I arbetet ingår administration, planering, dokumentation, samordning och uppföljning av enheten.
• Du kommer att ha ansvar för kvalitetssäkring inom enheten tillsammans med enhetschefen.
• Du är ansvarig för upprättande och revidering av individuella genomförandeplaner och övriga dokumentationer.
Skicka din ansöka till
info@frejaab.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-17
E-post: info@frejaab.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Samordnaretjänsten".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Freja Assistanstjänst AB (org.nr 556736-8955), http://www.frejaab.se
Fagerstagatan 18B (visa karta)
163 52  SPÅNGA

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
8752467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Freja Assistanstjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Freja Assistanstjänst AB: