3s winbackavdelning söker medarbetare med start omgående!
3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "3s winbackavdelning söker medarbetare med start omgående!" (publicerad 2017-01-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige 3 vågar vara annorlunda. Vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt satta mål.
Sommaren har kommit med full fart och många härliga aktiviteter lockar! Vill du ha ett jobb, med start om gående, som finansierar dina sommaraktiviteter? Läs denna annons! Ring mig för mer info eller skicka din ansökan redan idag - jag kommer att rekrytera löpande!
Som kundansvarig på 3s winbackavdelning arbetar du för att hjälpa våra privatkunder över telefon. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är engagerad och effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande och snabb service. Att leverera Sveriges bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, ett mål som vi arbetar mot gemensamt.
I huvudsak kommer du att arbeta med att rädda kvar våra befintliga kunder, detta genom att leverera service i världsklass och att erbjuda våra kunder anpassade lösningar för just dem. I arbetet ingår även att hjälpa till med att svara på generella kundservicefrågor. Till vår hjälp har vi en väl avvägd verktygslåda bestående av såväl unika rabatter, som god retorik och samtalshantering.
Vårt erbjudande Som säljare på SaveDesk jobbar du i en rejält utvecklande miljö. Här kommer medarbetarnas trivsel i första hand och vi lägger mycket tid på att skapa en utvecklande och rolig arbetsmiljö. Varje medarbetares insats gör skillnad och vi arbetar därför med kontinuerliga utvärderingar, coachning och utbildningar för att varje individ ska utvecklas och nå så långt som möjligt. Idag är vi ca 65 medarbetare på SaveDesk och många av oss väljer att jobba här riktigt länge, och nu ska vi alltså växa ytterligare.
Vi erbjuder utöver detta:
• utbildningar i absolut toppklass
• generösa möjligheter att påverka din egen lön, dessutom en hög grundlön
• en arbetsmiljö där du verkligen sporras att prestera och nå nya nivåer
• goda möjligheter till vidareutveckling inom både SaveDesk och 3
Kvalifikationer och egenskaper
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi ser gärna att du:
• förstår att försäljning är en naturlig del av god service
• gillar att bli coachad för att uppnå goda resultat
• har förmåga hantera flera saker samtidigt
• har en personlig mognad och social förmåga att kunna arbeta med olika sorters människor
• behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Intresserad?
Tjänsten är på heltid och du kommer att arbeta schemalagt. Vi sitter på 3s huvudkontor i centrala Stockholm. Arbetstiderna varierar mellan kl 08.00 och 18.00 på vardagar. Förutom grundlön och bonus erbjuds du en hög prestationsbaserad individuell rörlig lön.
Har du några frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef på
jessica.cervin@tre.se . Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-06-27ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2925615
Observera att sista ansökningsdag har passerat.