2 Socialsekreterare, ref nr 106/08
 Vetlanda kommun/Socialförvaltningen / Administratörsjobb / Vetlanda
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla administratörsjobb i Vetlanda, 
Sävsjö, 
Eksjö, 
Ydre, 
Nässjö eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Vetlanda kommun/Socialförvaltningen i Vetlanda  På Familjesektionen pågår en organisationsförändring. Vi kommer att arbeta utifrån Utredningsgrupp, Öppenvårdsgrupp, Resursgrupp och Familjerättsgrupp. I vardera grupp finns en 1:e socialsekreterare som leder och fördelar arbetet i ärenden enligt SoL och LVU och i övrigt aktuell lagstiftning. Mottagningsgruppen tar emot nya ansökningar och anmälningar som inkommer till sektionen och är direkt underställd sektionschefen.
Vi arbetar med barn och ungdomar 0–20 år. BBIC (Barns Behov I Centrum) är ett känt begrepp i verksamheten. Extern handledning finns.
Du ska ha socionomutbildning eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Hänsyn kommer att tas till personlig lämplighet och erfarenhet.
Tillträde snarast
Publiceringsdatum2008-03-28Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid, 1 års vikariat med anl av föräldraledighet och tjänstledighet, ev möjlighet till förlängning
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-04-13
Ange följande referens när du ansöker: 106/08
Ansökan kan skickas till e-postadress: 
social@vetlanda.seKontaktCecilia Clausson, Tf sektionschef, 0383-97205, 
cecilia.clausson@vetlanda.seStefan Andersson, 1:e socialsekreterare, 0383-97205, 
stefan.andersson@vetlanda.seAnnicka Huselius, 1:e socialsekreterare, 0383-97205, 
annicka.huselius@vetlanda.seFacklig kontaktHans-Olof Görebrant, 0383-97205 (SSR), 
hans-olof.gorebrant@vetlanda.seInga Krantz, 0383-97205 (SKTF), 
inga.krantz@vetlanda.seFöretagVetlanda kommun/Socialförvaltningen
AdressVetlanda kommun/Socialförvaltningen
Vetlanda kommun
57480 Vetlanda
KontaktuppgifterE-postadress: 
social@vetlanda.se  Jobbnummer 176106 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.