1st line /Teknisk support / IT-support / B2B / IT
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st line /Teknisk support / IT-support / B2B / IT" (publicerad 2017-06-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-05-16FöretagetFöretaget som grundades 1989 är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder olika typer av driftlösningar till sina kunder. De äger och driver även två säkerhetshallar och en co-locationhall. Företaget präglas av en familjär och öppen kultur och har cirka 60 medarbetare som är placerade på kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Sundsvall. Företaget är i en expansiv fas och för dig som vill vara med på resan finns stora utvecklingsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifterDu blir en del av företagets 1st line support och ansvarar för den första kontakten med företagets kunder, som består av små och medelstora företag. Rollen innebär att bistå kunderna med teknisk expertis gällande olika ärenden som kommer in både via telefon och mejl. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning, de som är av mer komplex karaktär eskaleras till 2nd line. Kunderna supporteras via fjärrstyrningsverktyg och telefon. Arbetet är förlagt på vardagar under kontorstider.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Goda kunskaper i Windows-miljö samt Mac-miljö både klient och serversidan
• Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap, erfarenhet av 1st line support ses som meriterande
• Grundläggande kunskaper i Active Directory och Microsoft Exchange
• Erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål ses som meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi tror att du som söker tjänsten har ett tekniskt intresse samtidigt som du trivs i en roll där du arbetar kundorienterat. På ett engagerat sätt ger du kunden bästa möjliga service eftersom du har viljan och intresset att hjälpa andra. Vidare blir du motiverad av att tillhöra ett team, att arbeta tillsammans med dina kollegor för att nå uppsatta mål ser du som en självklarhet. För att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt är du lyhörd och van vid att bemöta människor. Därtill är du en person som gärna tar egna initiativ och arbetar på ett strukturerat sätt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Ottosson
edith.ottosson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3500541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.