1st Line Support med tekniskt intresse och kundfokus
Intelliplan AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-07-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st Line Support med tekniskt intresse och kundfokus" (publicerad 2018-11-13) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intelliplan AB i Stockholm,
Nynäshamn,
Gagnef,
Karlskrona,
Ronneby eller i
hela Sverige Vill du också bli en Intelliplanare?
Vill du arbeta i ett snabbrörligt företag med stort fokus på kund och utveckling? Trivs du i en utvecklande, felavhjälpande roll där kund och service sätts i fokus?
Vill du ha roligt på jobbet och växa med oss? Då kommer du trivas hos oss på Intelliplans 1st Line Support.
Vad vi erbjuder
I rollen som 1st Line support ingår du ett engagerat team om 5 medarbetare som arbetar 8-17 måndag till fredag. Teamet har ett nära samarbete med kollegor inom sälj, marknad, service och utveckling. Teamet utgör en viktig funktion för att säkerställa att Intelliplans kunder får den hjälp och service de behöver.
En typisk arbetsdag kan se ut här:
• Hantera alla inkommande supportärenden via telefon och ärendehanteringssystemet Zendesk
• Bistå kunderna med felavhjälpning och ge råd kring våra produkter
• Eskalera ärenden vidare internt, ex till 2nd,sales m.m.
• Hantera change, problems and incidents enligt givna rutiner
• Hjälpa våra kunder med installationer av vår programvara via fjärrstyrning
• Löpande uppdatera kunskapsartiklar på vår kunskapsportal
Intelliplan erbjuder alla sina anställda bl a. ett generöst friskvårdsbidrag, personalförmåner via Benify, veckovis tid för egen kompetensutveckling samt stora utvecklingsmöjligheter internt.
Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Din profil
För att lyckas i rollen och trivas i miljön är du en ansvarstagande, kundorienterad och systemintresserad person som gärna får ha tidigare erfarenhet från teknisk support.
Du har en vilja och ett intresse av att ständigt lära och att utvecklas.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Intelliplans system, eller andra system inom rekrytering, bemanning, lön, ekonomi eller motsvarande.
Som person är du en lagspelare och du är kommunikativ, lösnings och kundorienterad. Du har ett genuint intresse av att säkerställa att kunden får den hjälp de behöver och du förstår vikten att samarbeta med dina kollegor. För dig kommer det helt naturligt att ställa följdfrågor både till kund och internt, allt för att säkerställa en förstklassig hantering av kundrelationen.
Om Intelliplan
Intelliplan är idag nordens ledande leverantör av system med tillhörande support för bemanning. Intelliplan utvecklar, implementerar och supporterar ett komplett affärssystem för att möta kundernas behov av skräddarsydda lösningar inom ekonomi, bemanning & rekrytering och CRM. Intelliplan är främst verksamma på den svenska marknaden där de har en marknadsledande position, men är även närvarande på den norska, danska och finska marknaden. Företaget sitter idag med Globen som närmsta granne och har ett 40 tal anställda medarbetare som arbetar med systemutveckling, support, försäljning och marknad. Intelliplan hade en omsättning på 44 811 000 SEK 2016.
Sök tjänsten
Verkar detta spännande? Skicka in din ansökan redan idag då vi gör löpande urval och intervjuer.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Emelie Willman eller teamledare Daniel Evaldsson.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-30ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-30
Ange följande referens när du ansöker: 1017
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Willman
emelie.willman@intelliplan.seFöretagIntelliplan AB
AdressIntelliplan AB
Arenavägen 57
12177 Stockholm
KontorsadressArenavägen 57
Jobbnummer 4266147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.