We are looking for Dutch-speaking helpdesk employees in Älmhult!

Experis IT Huvudkontor / Supportteknikerjobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Hässleholm, Perstorp, Östra Göinge, Kristianstad, Osby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT Huvudkontor i Hässleholm, Bromölla, Olofström, Älmhult, Ängelholm eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Job description:
Your main task is to receive and take ownership for all support need coming through the companies support channels. Register, analyze, prioritize, solve and assign all in-coming cases. Monitoring all open support cases, escalate if necessary and keep the end user informed about the solving process. You are supposed to spread the user feedback to the rest of the IT organization and your colleagues.

Your profile:
• You can communicate and write in Dutch and English
• Knowledge of the business process in order to give users the right support
• Knowledge in how to use communication as a tool in the contact with the users
• Knowledge of the structure of the technical product relevant for the specific position

Who are you?
• You are service minded and a problem-solving person
• You are a person who is a team player and goal-driven
• You are responsible, a quick-solver and solutions oriented

Swedish is not a requirement if you can express yourself fluently in speech and writing in English. It is meritorious if you have previous experience in working with IT-support. This is a full-time bases position (8-17) in Älmhult who will start ASAP.

What can we offer you?
We can offer you a challenging position in a creative environment, with high expectations on product functionality and quality and also professionalism from the team. You will work in an expanding and successful company with a high fun factor. We can offer you opportunities and experience of working in an international organization.

Contact person
For questions about the employment email or call Emma Andersson, emma.andersson@se.experis.com , 0470-745588.

Welcome with your application!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2015-09-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Andersson

Företag
Experis IT Huvudkontor

Adress
Experis IT Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2415383

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT Huvudkontor: