Visma Enterprise söker medarbetare till vårt Service Center i Än
Visma Enterprise AB / Supportteknikerjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma Enterprise AB i Ängelholm,
Malmö,
Kristianstad,
Växjö,
Göteborg eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva, genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Visma förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser inom både privat och offentlig sektor. 800 000 nordeuropeiska kunder använder idag Vismas produkter och tjänster. Koncernen har ca 8 500 anställda och hade 2017 en omsättning på 9 146 miljoner norska kronor.
Läs mer om vårt Privacy Statement här:
https://www.visma.com/privacy/. Har du ett intresse av IT och har en passion för problemlösning och Service? Är du analytisk, strukturerad och är skicklig på att förklara lösningar på ett pedagogiskt sätt? Beskriver du dig själv som serviceminded, social och självgående? Då tror vi att du kommer att trivas här!
Visma Enterprise ingår i Nordens största IT-koncern. Vi levererar lösningar som effektiviserar verksamhetskritiska processer för både privat och offentlig sektor. Den breda produktportföljen rymmer flera marknadsledande system, som Personec P, Agda PS, HR-plus, Medvind och Visma Sesam. På våra 12 kontor i Sverige arbetar 360 anställda och våra lösningar producerar fler än 1 650 000 lönespecifikationer varje månad. Vår vision är att skapa möjligheter för en digital offentlig och privat sektor i världsklass.
Om rollen
I rollen som Service Center konsult kommer du att arbeta med att ge stöd och support till våra kunders superusers för att utveckla deras användande av våra HRM-lösningar. I rollen ingår att ta emot och registrera serviceärenden och ge applikationssupport. Dina kundärenden kan variera från enkla frågor till kvalificerade utredningar. Du har även ett stort ansvar i att förbättra och framtidssäkra supportleveransen i samband med lansering av nya produkter. Din placeringsort kommer att vara Ängelholm där du ingår i ett team med 20 härliga kollegor. Vi är i behov av 2 nya kollegor, en på heltid och en på deltid.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och problemlösning. För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ och pedagogisk förmåga samt trivs med att lösa problem. Du drivs av att lära dig nya saker och delar gärna med dig av dina erfarenheter och kunskaper till övriga i teamet. Som person är du ordningsam, ansvarstagande och har lätt för att arbeta självständigt. Du bidrar med din positiva energi till din omgivning, trivs med en händelserik vardag och har god förmåga att hantera flera saker parallellt. Du har avslutat dina gymnasiestudier och har några års arbetslivserfarenhet, gärna från liknande roller inom support och/eller löneadministration. Erfarenhet av vårt lönesystem Agda PS eller Visma.net Expense är meriterande. För att trivas hos oss är det viktigt att du är ödmjuk, har laganda och är ansvarstagande. Vi söker såväl juniora som seniora medarbetare.
Vad erbjuder vi?
Likaväl som vi brinner för att effektivisera affären för våra kunder, brinner vi också för att skapa en god arbetsplats för oss själva. Vi ger dig som medarbetare utrymme för nytänkande och proaktivitet, möjlighet att växa och utvecklas samt utrymme att ta stort eget ansvar. På Visma är vi stolta över våra kompetenta och engagerade medarbetare som delar våra gemensamma värderingar - Respekt, Pålitlighet, Innovation, Kompetens och Laganda. Hos oss får du chansen att jobba i en av Nordens mest expansiva IT-koncerner. På Visma råder en vänlig och öppen företagskultur med högt i tak. Vår koncern kännetecknas av stark framåtanda, prestigelöshet och entreprenörskap. Vi är med och driver debatten kring digitaliseringen och automatiseringen av samhället framåt. Vi är även stolt huvudpartner till Hello World, som verkar för att öka barns och ungdomars intresse för programmering och digitalt skapande.
Publiceringsdatum2018-09-28Så ansöker duDu söker tjänsten via länken ovan. Vi kommer att genomföra urval och kalla till intervjuer löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Dock senast den 14 oktober 2018.
Har du frågor eller önskar mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Nina Quist Manager Support Private Solutions
E-postadress:
nina.quist@visma.com Telefon: 010-141 19 32
Läs mer om vår Privacy Statement här:
https://www.visma.com/privacy/.Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNina Quist +46 10 141 19 32
FöretagVisma Enterprise AB
AdressVisma Enterprise AB
Box 34212
10026 STOCKHOLM
KontorsadressLindhagensgatan 94
Jobbnummer 4372537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.