Vill du arbeta som installatör på höga höjder?
Framtiden i Sverige AB / Maskinreparatörsjobb / Kalmar
2022-06-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du arbeta som installatör på höga höjder?" (publicerad 2022-09-01) ⬅️
Visa alla maskinreparatörsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Kalmar,
Oskarshamn,
Karlskrona,
Ronneby,
Växjö eller i
hela Sverige "Det kan låta som en självklarhet, men att vara bäst i klassen när det
gäller driftkvalitet och ansvarstagande är något som vi tar på största allvar."
• Axians
DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som masttekniker arbetar du med installation och service
av telekomutrustning som sitter i mobilmaster runt om i Sydöstra Sverige.
Du jobbar med både fysisk utrustning och mjukvara som du monterar,
byter ut och uppdaterar. I tjänsten ingår även en hel del dokumentation kring
utfört arbete.
I tjänsten som masttekniker får du ett spännande arbete med mycket
ansvar.
OM FÖRETAGET
Vår kund arbetar med el och teleinfrastruktur. De finns i hela
världen och är cirka 3000 anställda totalt. I Sverige arbetar idag ca 200
personer. I Linköping arbetar företaget med installation, resurskonsulting,
helpdesk samt fältverksamhet inom el/tele.
DIN PROFIL
Det är ett mycket självständigt arbete och du arbetar många gånger
ensam - även om din kollega inte är långt ifrån. Det krävs att du har förmågan
att arbeta på egen hand och lösa problem som dyker upp på ett självständigt
sätt.
Du som söker tjänsten som masttekniker kan inte vara höjdrädd då din
arbetsplats under delar av arbetsdagen kommer att vara 80-90 meter upp i
luften.
Utdrag ut belastningsregister kommer krävas
Skallkrav:
• El eller teknik på gymnasienivå
• Svenska i tal- och skrift
• B-Körkort
• Datavana
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av arbete som Masttekniker
• Fritidsklättrare
• Erfarenhet av nätverk och fiber
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av
våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor
gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som
finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har
som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa
att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi
levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi
lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är
specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av
sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i
Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé
är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra
kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd
genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos
kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Kalmar
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Tjänsten innebär ofta övernattningar - då oftast måndag till
torsdag.
Vi kommer behandla ansökningarna löpande.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning 40 Timmar
Publiceringsdatum2022-06-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_46651_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Kontakt Julia Wennerholm
Julia.wennerholm@framtiden.com Jobbnummer 6782003
Observera att sista ansökningsdag har passerat.