Vill du arbeta 2 dagar i veckan som vaktmästare/receptionist hos

Arena Personal Sverige AB / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om tjänsten
Till vår kund i centrala Stockholm söker vi en vaktmästare/receptionist som kommer att arbeta 2 dagar i veckan. Kunden har redan en vaktmästare som arbetar 3 dagar i veckan. Under året ser kunden att det behövs ett behov att utöka uppdraget till alla dagar i veckan.

Kunden kommer att i slutet av året att flytta till andra lokaler varför arbetet fram till december 2018 kommer att mycket fokus kring detta. Flera förråd kommer att behöva tömmas under perioden. Kontorsmöbler, andra arbetsverktyg samt annat kontorsmaterial skall hanteras enligt beslut. Kunden förväntar sig ett nära samarbete mellan den vaktmästare som arbetar de övriga 3 dagarna i veckan och receptionisten som arbetar heltid.

Vi uppskattar om du under sommarperioden kan tänka dig att arbeta flera dagar i veckan än två.

Dina arbetsuppgifter kommer vara varierade dagligen mellan uppgifter som vaktmästare och uppgifter i receptionen.
I rollen som vaktmästare kommer du att ha stor variatoner på arbetsuppgifter och du tar eget ansvar för att planera och prioritera dem under veckan och dagen. Du har en hel del kontakter med anställda inom bolaget och med leverantörer. I arbetet ingår bland annat att tar du emot leveranser, fyller på skrivpapper och annat kontorsmaterial vid kopieringsstationerna. Byta glödlampor och lysrör. Du ser till att överblivit material sorteras rätt i återvinningen. Du håller ordning och reda i kundens förråd och interna pentry samt café. Du gör även en del inköp efter behov. Under året kan det även förekomma en del omflyttningar/ommöbleringar då vi för tillfället är trångbodda.
I rollen som receptionist svara du i anknytningen för receptionen, tar du emot besökare, hanterar tillträden till kundens externa lokaler. Du registrerar och avregistrerar anställda och besökare i några system. Du hanterar extern och intern post. Du säkerställer att det är rent och snyggt i konferenslokalerna.


Din profil
För att passa in hos kunden ser vi gärna att du är/har följande
• B-körkort
• Strukturerad person som trivs med att arbeta i högt tempo
• Mycket god fysik och uthållighet
• Ansvarsfull och noggrann
• Kommunikativ och prestigelös lagspelare
• Van att arbete med PC och office-paketet


För att passa som konsult hos oss är det bra om du kan sätta dig in i nya organisationer och arbetsuppgifter snabbt. Vidare bör du vara flexibel och ha lätt för att lära dig.

Uppdraget är start omgående, arbetstiderna är tisdagar och torsdagar 07.45 - 16.45 med en timmes lunch.

Intervjuerna kommer att ske löpande.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 5639
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madeleine Leo

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7

Jobbnummer
3961171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: