Vikariat kontorsansvarig/ekonomiassistent

Willhem AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB i Göteborg, Borås, Trollhättan, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på service och trygghet i boendemiljön. Ägare är Första AP-fonden. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. I dag finns vi i Borås, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Västerås. Huvudkontoret ligger i Göteborg.

Willhem strävar efter att vara den mest attraktiva arbetsplatsen i branschen. Vår filosofi är att varje medarbetare växer genom eget ansvar och medinflytande. I rekryteringen av nya medarbetare söker vi efter en mix vad gäller såväl kön och ålder som erfarenhet och kulturell bakgrund.

Vår verksamhet ska präglas av en hög förändringstakt. Vi vill uppfattas som ett nyskapande bostadsbolag som tänker och agerar långsiktigt och hållbart. I detta är våra medarbetare vår främsta resurs och vi erbjuder bland annat kompetensutveckling i egen regi och personalförmåner som årligt friskvårdsbidrag och privat sjukvårdsförsäkring.

Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Välkommen att

Till Willhems huvudkontor söker vi nu en serviceinriktad kontorsansvarig/ekonomiassistent till ett föräldravikariat på ca 1,5 år. Rollen är uppdelad på 70% kontorsansvarig och 30% ekonomiassistent.
I rollen som kontorsansvarig är du ansiktet utåt för de besökare som kommer till kontoret men även det första intrycket för de som ringer till växeln. Du kommer att hantera många olika kontakter både i receptionen, via telefon och via e-post. Du kommer att vara ett servicestöd åt besökare och intern personal. Du hanterar även viss intern administration, posthantering, beställning av mat och annat material. I rollen som ekonomiassistent kommer du hantera och bokföra alla inbetalningar och inkassoärenden samt vara ansvarig för autogiro.

Publiceringsdatum
2015-03-10

Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Likaså god datorvana och flytande engelska i tal och skrift är meriterande.

Dina personliga egenskaper
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare, flexibel, och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper för denna tjänst.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast den 27 mars.

Tillträde
Tillträde den 15 juni

För ytterligare information ber vi dig kontakta Sara Larsson på telefon 031-7887020 eller e-post sara.larsson@willhem.se

Vid tekniska problem eller frågor angående hur du registrerar sin ansökan ber vi dig kontakta jobbet.se på tel 018-100112 och kundtjanst@jobbet.se

Arbetstider och omfattning
Heltid 6 månader eller längre

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Willhem AB

Adress
Willhem AB
Vasagatan 45
41137 Göteborg

Kontorsadress
Vasagatan 45

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2198497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB: