Vik Socialsekretare till myndighetsenheten
Krokoms Kommun / Administratörsjobb / Krokom
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Krokom,
Östersund,
Åre,
Strömsund,
Ragunda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krokoms Kommun i Krokom Med inriktning mot barn- och familj/familjerätt.
Individ- och familjeomsorgen i Krokoms kommun består av fyra enheter varav Myndighetsenheten är en av dem.
Publiceringsdatum2012-06-26Dina arbetsuppgifterMyndighetsenheten handlägger alla förekommande ärenden inom socialtjänsten och är indelade i fyra grupper; missbruk, försörjningsstöd/ annat socialt stöd för personer över 18 år, barn- och familj/ familjerätt och alkoholtillstånd.
På Myndighetsenheten arbetar i dagsläget tjugo personer. Av dessa arbetar två med missbruk och nio med barn- och familj/ familjerätt. Vi sitter för närvarande uppdelade. De som arbetar mot vuxna sitter i kommunhuset medan de som arbetar med barn sitter i en annan byggnad i centrala Krokom.
Kvalifikationskrav
Du ska vara utbildad socionom med erfarenhet av socialsekreteraryrket inom respektive område. Vi arbetar i datasystemet VIVA varför kunskap om detta system är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
B-Körkort är ett krav.
Vi undanber oss erbjudanden om hjälp med annonsering och rekrytering.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat 100 %, 2012-09-01 - 2013-12-31.
ErsättningFast lön
Individuell lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-09
Ansök via krokom.se under rubriken lediga jobb.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnette Furberg, Arbetsledare, 0640-16278 (Telefon)
Elin Ring, Gruppledare, 0640-162 86
FöretagKROKOMS KOMMUN
AdressKROKOMS KOMMUN
83580 KROKOM
KontorsadressOfferdalsvägen 8
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0640-161 00
Jobbnummer 1281670
Observera att sista ansökningsdag har passerat.