Vik lärare, 75%, friskvårdskonsulentutbildning
Olofströms kommun, Utbildningsförvaltningen / Fritidsledar- och idrottsinstruktörsjobb / Olofström
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fritidsledar- och idrottsinstruktörsjobb i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olofströms kommun, Utbildningsförvaltningen i Olofström Olofström är en av Blekinges fem kommuner och har ca 14000 invånare.
Olofströms geografiska närhet både till Öresundsregionen och östra delen av Europa, innebär att kommunen befinner sig i ett expansivt område.
Friskvårdskonsulentutbildningen vid komvux i Olofström är en 2-årig kvalificerad yrkesutbildning med inriktning mot friskvård, hälsa och hälsopromotivt arbete.
Utbildningen leder till en nyckelfärdig kompetens genom att teori och praktik vävs samman.
Vi söker dig som har friskvårdskonsulentutbildning, yrkeserfarenhet inom ämnesområdet och verifierad pedagogisk kompetens.
Utbildningens uppläggning och innehåll förutsätter nära samverkan i arbetslag, varför vi lägger stor vikt vid gemensam grundsyn och samarbetsförmåga.
Tjänsten innebär huvudsakligen undervisning i kurserna småföretagande, fysisk träning (bl a gympapassutbildning), avspänning, projektarbete och handledning i LIA (lärande i arbete).
Publiceringsdatum2007-12-07Anställningstyp/arbetstiderDeltid 75%,Vikariat under ordinare lärares sjukdom, dock längst vårterminen 2008.
ErsättningMånadslön
Kollektivavtal finns
Ange löneanspråk i ansökan
KontaktRektor Agneta Jönsson, 0454-93515 Telefon
Facklig kontaktGunnar Torell, 0454-93000, LF
Birgitta Salorinne, 0454-93000, LR
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-12-18
Ange följande referens när du ansöker: Ubn 73-07
Vi tar emot ansökan via epost:
b.gunilla.nilsson@olofstrom.seFöretagOlofströms kommun, Utbildningsförvaltningen
Box 304
29324 OLOFSTRÖM
Telefonnummer: 0454 93262
E-postadress:
b.gunilla.nilsson@olofstrom.seMer information på
http://www.olofstrom.se Jobbnummer 65612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.