Vi utökar teamet i Borås med ytterligare en Uthyrare
Victoriahem AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Borås,
Göteborg,
Haninge,
Växjö,
Markaryd eller i
hela Sverige Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Borås består av 950 lägenheter i Sjöbo och Hässleholmen. Vi är ett drivet och engagerat team om 10 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu utökar vi teamet med ytterligare en engagerad uthyrare!Är du en driven, serviceminded ochutåtriktad person som ser ordning och reda och struktur som en självklar del i arbetet? Då kan du vara den vi söker. Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om tjänstenVi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. Du kommer planera, genomföra och följa upp på visningar, events, områdesdagar,och andra marknadsföringsaktiviteter. I rollen som uthyrare blir du en central och avgörandedel i vårförvaltning där du även bemannar receptionen, lämnar ut nycklar, genomför förbesiktningar och har löpande dialog med våra hyresgäster i olika ärenden och frågor.Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål
Planera, organisera och leda områdesdagar, events och andra marknadsföringsaktiviteter
Bemanna receptionen och hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer
Publiceringsdatum2024-04-30Profil Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad relevant erfarenhet.Gärnafrån sälj - och servicebranschen där relationsskapande sälj och kundbemötande har varit fokus.
Erfarenhet av attplanera, organisera och leda events
Goda kunskaper i Officepaketet samt generellt god dator - och systemvana
Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, service eller likvärdigt
Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.
B-körkort och tillgång till egen bil
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll inom marknadsföring sedan tidigare.
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du kommer ha daglig kontakt med våra hyresgäster, bostadssökande och övriga intressenter. Vi ser det därför som avgörande att du som person är serviceminded och anpassar din kommunikation till den du har framför dig, för att komma vidare i er dialog. Du kommer hantera många arbetsuppgifter parallellt och ordning och reda är en självklar och viktig del av din arbetsdag. Därför ser vi att du som person är noggrann och har ett utpräglat ordningssinne med ett öga för detaljer. Oavsett vilken roll man har hos oss på Victoriahem, eller vilken avdelning man jobbar på,så ser är det viktigt att vi är affärsdrivna och alltid ser till det gemensamma målet. Vi jobbar tillsammans och stöttar varandra i vår utveckling för att komma framåt och utvecklas, både som team, individer och bolag.
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placering: Borås
Omfattning: Heltid
Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Så ansöker duVi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Therese Riise på mail
therese.riise@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)
Arbetsplats Victoriahem
Jobbnummer 8649976
Observera att sista ansökningsdag har passerat.