Vi söker VD-assistenter och kontorsansvariga till konsultuppdrag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2019-01-14Dina arbetsuppgifterVi söker nu VD-assistenter och kontorsansvariga/Office managers för både kortare och längre konsultuppdrag i Stockholmsområdet.
Som VD-assistent kommer du vara ett administrativt stöd till en chef eller ledningsgrupp. I rollen kommer du koordinera och organisera kalendrar och konferenser, och även i viss mån driva egna projekt. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är resebokningar, fakturahantering, tidrapportering och att föra mötesprotokoll.
Som kontorsansvarig/Office manager kommer du att ha ett övergripande ansvar över den administrativa funktionen på kontoret. Rollen är bred och kan innebära upprättande av administrativa rutiner, ansvar för inköp och ansvar för att dagliga rutiner löper på utan hinder.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet av en liknande roll samt en hög känsla för service och ett stort personligt engagemang. Du är organiserad, strukturerad och flexibel. Du är självgående och ser snabbt vad som behöver göras. Du har hög integritet då du kommer hantera konfidentiell information.
Du har en goda kunskaper i Officepaketet och kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.
Du erbjuds
Du kommer att erbjudas en utvecklande roll inom administration. Uppdragen kan variera i längd och sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Talent Manager Angeliqa Haapanen på
angeliqa.haapanen@jurek.se.
Välkommen med din ansökan redan idag på
www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAngeliqa Haapanen
angeliqa.haapanen@jurek.se 08 525 01 888
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4553856
Observera att sista ansökningsdag har passerat.