Vi söker serviceinriktade kundtjänstmedarbetare!

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Vill du leverera den bästa kundupplevelsen? Då är det dig vi söker!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi erbjuder våra anställda att utvecklas i en spännande bransch genom att vara våra uppdragsgivares röst mot kunden. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Stockholm, Borås och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisation. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Till vårt kontor i Borlänge söker vi nu dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare.

Publiceringsdatum
2016-11-22

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal, mail och chatt. Sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

För att söka tjänsten krävs det att:

Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana.
Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.

Vi gillar även följande egenskaper:

Du är en målinriktad och ansvarstagande person.
Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad en god service innebär.
Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
Du arbetar gärna med ett högt tempo.

Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.

Tjänstgöringsgrad och arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan!
Urval och rekrytering sker löpande.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Christina Boge via mail: christina.boge@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Boge christina.boge@releasy.se 0703789436

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge

Kontorsadress
Kupolen 107, Borlänge

Jobbnummer
3173587

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: