Vi söker serviceinriktad samordnare till spännande myndighet

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du minst 3 års erfarenhet som administratör? Tycker du det låter spännande att arbeta på en avdelning för kund och support? Välkommen att söka snarast

Om uppdraget

Vår kund är en myndighet under Näringsdepartementet, med regeringens uppdrag att bland annat främja hållbar näringslivsutveckling och regional tillväxt. Arbetet kommer att utföras på huvudkontor på Södermalm i Stockholm, med beredskap att kunna arbeta hemifrån. Omfattningen är heltid, men kan eventuellt sänkas till ca 70% längre fram. Dialog om detta sker i god tid. Start är omgående till och med 31 december 2020. Det finns chans till ytterligare förlängning.

Publiceringsdatum
2020-06-22

Arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra enheten för Kund och Support där du i rollen som samordnare
hjälper till i arbetet med samordning av kundsupport via telefon och digitala kanaler. Vidare kommer du vara ett strategiskt och taktiskt stöd för verksamheten. I rollen ingår att etablera rutiner och arbetssätt tillsammans med handläggning och andra berörda
enheter. Du kommer också att planera, samordna och följa upp verksamheten.

För detta söker vi dig som är självgående, självständig och serviceinriktad. Vi ser också att du kan vara flexibel och utföra arbetet där behovet uppstår. Det är viktigt att du kan starta omgående och vara tillgänglig större delen av sommaren.

Kvalifikationer
• Godkänd gymnasieexamen
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör av likartad tjänst
• Goda kunskaper MS Office
• Tillgänglig omgående för start

Meriterande kvalifikationer

• Tidigare erfarenhet från offentlig verksamhet
• Vana av strategiskt och taktiskt stöd för verksamheten
• Erfarenhet från planering, samordning och uppföljning av kundsupport
• Erfarenhet av digitalt kundmöte

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 24 juni 2020.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare sofie.nilsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Jobbnummer
5271745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: