Vi söker serviceinriktad samordnare till spännande myndighet
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du minst 3 års erfarenhet som administratör? Tycker du det låter spännande att arbeta på en avdelning för kund och support? Välkommen att söka snarast
Om uppdraget
Vår kund är en myndighet under Näringsdepartementet, med regeringens uppdrag att bland annat främja hållbar näringslivsutveckling och regional tillväxt. Arbetet kommer att utföras på huvudkontor på Södermalm i Stockholm, med beredskap att kunna arbeta hemifrån. Omfattningen är heltid, men kan eventuellt sänkas till ca 70% längre fram. Dialog om detta sker i god tid. Start är omgående till och med 31 december 2020. Det finns chans till ytterligare förlängning.
Publiceringsdatum2020-06-22ArbetsuppgifterDu kommer att tillhöra enheten för Kund och Support där du i rollen som samordnare
hjälper till i arbetet med samordning av kundsupport via telefon och digitala kanaler. Vidare kommer du vara ett strategiskt och taktiskt stöd för verksamheten. I rollen ingår att etablera rutiner och arbetssätt tillsammans med handläggning och andra berörda
enheter. Du kommer också att planera, samordna och följa upp verksamheten.
För detta söker vi dig som är självgående, självständig och serviceinriktad. Vi ser också att du kan vara flexibel och utföra arbetet där behovet uppstår. Det är viktigt att du kan starta omgående och vara tillgänglig större delen av sommaren.
Kvalifikationer• Godkänd gymnasieexamen
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör av likartad tjänst
• Goda kunskaper MS Office
• Tillgänglig omgående för start
Meriterande kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet från offentlig verksamhet
• Vana av strategiskt och taktiskt stöd för verksamheten
• Erfarenhet från planering, samordning och uppföljning av kundsupport
• Erfarenhet av digitalt kundmöte
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 24 juni 2020.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare
sofie.nilsson@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Jobbnummer 5271745
Observera att sista ansökningsdag har passerat.