Vi söker nu löneadministratörer till Göteborg!
Hgrec AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hgrec AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lilla Edet,
Borås eller i
hela Sverige Vi söker nu till vår kund flera Lönekonsulter. Gillar du service och att ha ett nära samarbeta med kunder och kollegor och samtidigt arbeta aktivt för din egen utveckling? Vi lönekonsulter arbetar med det vi älskar varje dag och vi vill ha med dig på vår resa! Då vår kund är ett företag som ständigt växer med nya kunder behöver de även titta efter nya kollegor till sitt trevliga kontor i Göteborg, närmare bestämt Gårdatorget. De är ca 14 kollegor och satsar på att bli många fler.Vår kund är ett modernt företag som ser värdet i att leda sig själv och kunna prioritera det viktigaste först. De arbetar digitaliserat och har även ett nära samarbete med kollegor i Rumänien som avlastar dig i det administrativa arbetet. Som lönekonsult hos vår kund har du helhetsansvaret för dina kunder men som en del av teamet finns du alltid där för att stötta och hjälpa dina kollegor. Du deltar även i kundmöten, har kontakt med kundernas anställda och strävar efter att utveckla leveransen och kundrelationen. Du får möjlighet till många karriärvägar i en stor koncern samtidigt som du omges av kollegor som brinner för samma sak, lönehantering, rådgivning och service! Ett glatt gäng som stöttar varandra under arbetstoppar och drivs av att ge den bästa servicen! Du som medarbetare har tillgång till flexibla arbetstider, massage på kontoret och vår utbildningsakademi för din kompetensutveckling. Du har även möjlighet att kostnadsfritt certifiera dig hos SRF till auktoriserad lönekonsult. De kan ge dig både trygghet i din anställning men även utmaningar för din utveckling.Du kommer att få:Svara på frågor från dina kunder och deras anställda, både lön och HR relaterade frågorKundansvar för dina kunder, vilket innebär kontinuerlig dialog och att delta på mötenArbeta konsultativt och rådgivande, både till kund men även till dina kollegorAnsvara och genomföra lönekörningen för dina kunderHantera tolkning av kollektivavtal, personalpolicys och hantera reseräkningar mmArbeta aktivt för att vidareutveckla bolagets sätt att arbeta och vi är nyfikna på din inputAktivt bidra till bolagets strategiVem är du?Antingen har du flera års erfarenhet av lönehantering eller så kanske du kommer direkt från en YH utbildning inom lön. Vi kommer att kunna utmana dig på din nivå! Oavsett vad du har för erfarenhet sedan tidigare har du en god ansvarskänsla och vilja att alltid ge den bästa servicen. Kunden behöver dig som har erfarenhet av Agda eller Hogia och tycker om att arbeta i team. Självklart har du goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.Anställning sker hos kundenSkicka din ansökan direkt till
olivia.winkvist@happygroup.sePubliceringsdatum2019-04-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHgrec AB
Jobbnummer 4726330
Observera att sista ansökningsdag har passerat.