Vi söker nu en undersköterska till Gustavsro på Lövåsgården
Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen / Apotekarjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Katrineholm,
Vingåker,
Flen,
Finspång,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Katrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen i Katrineholm Katrineholm finns där västra och södra stambanorna möts, med goda förbindelser från Stockholm och Göteborg. Katrineholms kommun har cirka 33 000 invånare och befinner sig i ett expansivt läge. I Katrineholm är lust den drivande kraften för skapande och utveckling - för liv, lärande och företagsamhet! Läget är rätt - rätt geografiskt och rätt för handling och förändring. Vi är en kommun som växer och som vill fortsätta växa och utvecklas. Vårt mål är att bli 40 000 invånare.
Kommunen tillämpar Heltid som norm, vilket medför ett positivt inslag för jämställdhet och möjlighet för kompetensutveckling samt karriärvägar. Detta innebär även att alla medarbetare anställs på 100% med möjlighet till önskad sysselsättningsgrad. Du som medarbetare hos oss får introduktion på flera enheter/förvaltningar inom kommunen. Vill du vara med?
Vård- och omsorgsförvaltningen arbetar för att människor med särskilda behov och deras anhöriga ska kunna vara trygga och ha förutsättningar att leva som aktiva och självständiga medborgare.
Publiceringsdatum2018-12-04ArbetsuppgifterVi söker en undersköterska till Lövåsgårdens korttidsboende.
Du kommer att arbeta med omvårdnad och serviceinsatser på ett boende för äldre såsom städ, tvätt och servering av mat.
Vi arbetar utifrån kontaktmannaskap vilket innebär att du har ett större ansvar för dem du är kontaktperson för.
Vi arbetar utifrån schemalagda arbetstider. Dag, kväll och helg.
KvalifikationerUndersköterskeutbildning eller motsvarande är ett krav.
Erfarenhet från arbete med äldre- och demensvård samt kunskaper gällande äldres ohälsa/hälsa är meriterande.
Du är trygg, stabil och har självinsikt. Ser relationer i sitt rätta perspektiv, skiljer på det personliga och professionella.
Du har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter i sitt arbetssätt när förutsättningarna förändras. Kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Ser möjligheter i förändringar.
Du agerar prestigelöst i förändringar och agerar för att främja egen utveckling och fortsatt arbete.
Du arbetar bra med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Du uppmärksammar andras synpunkter och kompetens och ger dem utrymme i gruppen på ett sätt som gynnar helheten. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Identifierar och utvecklar relationer. Bidrar till att förtydliga för gruppen dess arbetsuppgifter och mål samt delar med dig av din kunskap.
ÖVRIGT
Katrineholms kommun tillämpar individuell lönesättning. Alla erbjuds en heltidstjänst och vi tillämpar en rökfri arbetstid inom hela organisationen.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen (GDPR).
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2019-01-01 Efter överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-18
Ange följande referens när du ansöker: C23363/2018
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Hielte 0150-578 50
FöretagKatrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen
AdressKatrineholms kommun, Vård- och omsorgsförvaltningen
Upplandsgatan 2
64136 Katrineholm
KontorsadressUpplandsgatan 2 64136 Katrineholm
Jobbnummer 4491955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.