Vi söker Kundtjänstmedarbetare till Telia kundservice!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-12-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker Kundtjänstmedarbetare till Telia kundservice!" (publicerad 2018-03-05) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borås för vårt spännande uppdrag för TeliaSonera, den nya generationens telekomföretag.
Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas på detta uppdrag.
Publiceringsdatum2017-12-01Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Stor vikt läggs på sälj delen, vilket innebär att merförsäljning ingår i arbetsuppgifterna. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
Vi erbjuder dig:
• -En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: Telia.
• -Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• -En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
• -En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• -Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• -Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.
ProfilVi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Du som söker bör även gilla försäljning då det råder mycket försäljningsanda inom kundtjänsten. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag mellan kl. 08.00-21.00 och helger 09.00-17.00.
Anställningsgrad:
100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
Start:
Utbildningsstart 8 januari
Så ansöker duSkicka in din ansökan (CV, personligt brev) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-12-12. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-Generalist, Adnan Balic,
adnan.balic@releasy.se (mailto:
adnan.balic@releasy.se)
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAdnan Balic
adnan.balic@releasy.seFöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 3833919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.