Vi söker kundtjänstmedarbetare till Telenor i solsäkra Cypern, S
Sykes Sweden AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Linköping,
Finspång,
Karlsborg,
Örebro,
Nässjö eller i
hela Sverige Längtar du efter att åka utomlands igen? Vi är glada att meddela att Cypern öppnar upp och att vi nu anställer svensktalande kundservicemedarbetare!
Cypern har varit väldigt skonat från viruset och har haft färre fall än många andra länder. Efter en omfattande lockdown har medelhavsön öppnat upp igen och välkomnar nu resenärer från bl.a. Norge, Danmark och Finland. Som svensk går det bra om du reser från någon av dessa länder samt har befunnit dig där minst 14 dagar innan avresa.
SYKES Cypern var snabba att agera på den nya verkligheten och installerade arbetsstationer och datorer hemma hos våra medarbetare så att samtliga kunde jobba hemifrån. Vi har klarat oss utan något fall av Covid-19 och har nu gladeligen flyttat tillbaka alla till kontoret.
Om du har några frågor eller funderingar om läget på Cypern är du välkommen att höra av dig till oss!
Lockas du av att kunna arbeta i en av Europas soligaste länder och samtidigt kunna utvecklas både proffessionellt och på ett personligt plan? Vill du styrka ditt CV och samtidigt få minnen för livet? Välkommen till oss på underbara medelhavsön Cypern!
Då vi förstår att det är ett stort steg att flytta utomlands vill vi att du känner dig trygg i hela processen och hjälper dig därför att bli bosatt på Cypern. Vi betalar både för din flygbiljett hit och tillbaka och även ditt boende under hela tiden du är anställd hos oss. Vi finns med dig hela vägen och hjälper även till med kontakt med lokala myndigheter och bank. Kontoret du kommer att arbeta på består av engagerade och framåtsträvande kollegor som brinner för leverera kundservice på högsta nivå. Gruppen beskriver sig själva som varandras "Cypern-familj" och har en fritid som består av aktiviteter och umgänge oavsett veckodag.
Är det något vi kan lova, är det att efter din tid hos oss har du inte bara växt som person utan också skaffat dig en upplevelse för livet!
Om rollen
I den här rollen kommer du att ta emot och besvara Telenors kunders frågor via inkommande telefonsamtal. Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, produkter, fakturor eller tekniska problem. En stor del av arbetet består av att lyssna in deras behov, göra en behovsanalys och därefter erbjuda kunderna de bästa lösningarna utifrån de riktlinjer som finns. I detta ingår även merförsäljning där du har möjlighet att påverka en del av din lön på ett positivt sätt.
Dagliga arbetsupfterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder
Förse kunder med högklassig service
Administrera kring kundrelaterade ärenden
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör kundnöjdhet, merförsäljning, effektivitet och kvalitét
Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är social, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög kundnöjdhet samt gillar försäljning. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt enda krav är att du har gått ut gymnasiet, har svenska som modersmål, kan tala engelska och har rent i belastningsregister.
Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision utan tak.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till EUR19,500/ år.
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Förmånliga personalrabatter på lokala caféer, restauranger & gym m.m.
Trygghetsfaktorer:
Vi betalar för boende i fullt utrustade moderna lägenheter från 2017, som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden. Detta från din första dag i Cypern.
Vi både betalar och bokar ditt flyg från önskad flygplats, dit och hem.
21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.
Vilka är vi på SYKES globalt och lokalt?
SYKES Enterprises, Incorporated är en internationellt ledande leverantör av outsourcade kundservicelösningar och tjänster. De störska företagen runtom i världen förlitar sig på oss på SYKES att ta hand om deras mest värdefulla resurser - deras kunder. Med över 70 callcenters och 60 000 anställda hjälper vi företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord: We help people, one caring interaction at a time.
SYKES Cyprus är vårt multinationella kontor i Larnaca. Kontoret är modernt och präglas av en värme, gemenskap och vinnaranda bland våra ca 450 kollegor. På kontoret finns det agenter från bland annat Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och England.
Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Halima Iman,
halima.iman@sykes.com.
Information om tjänsten:
Start: 11 OKT
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.
Publiceringsdatum2021-09-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSykes Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sykes Sweden AB (org.nr 556437-7439)
582 23 LINKÖPING
Arbetsplats Sykes
Jobbnummer 5936824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.