Vi söker kundtjänstmedarbetare till Cellbes och Bubbleroom

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vårt Borås-kontor är i en expansiv fas och vi letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Consortio Fashion Group.

Publiceringsdatum
2017-07-26

Dina arbetsuppgifter
Consortio Fashion Group AB (CFG)är en av de ledande grupperna inom distans- och e-handel i Norden??och består av bland annat varumärkena Bubbleroom och Cellbes. Som kundtjänstmedarbetare på CFG så svarar du på frågor om våra varor och produkter. Det förekommer en del frågor om beställning, leverans och faktura. Som kundtjänstmedarbetare hos oss såska du alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".?

Vi erbjuder dig:

• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid

Profil
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande. Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Goda datorkunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem.?Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Våra öppettider är mellan 08:00 - 20:00 vardagar samt 10:00 - 15:00 på helger.

Anställningsgrad:

Provanställning 80-100%.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Start:

Utbildningsstart 1 augusti.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2017-07-28. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Adnan Balic, adnan.balic@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3617256

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: