Vi söker kundansvarig till vårt kontor i Täby

RO Omsorg AB / Sjukgymnastjobb / Täby
2016-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker kundansvarig till vårt kontor i Täby" (publicerad 2016-09-23) ⬅️


Visa alla sjukgymnastjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos RO Omsorg AB i Täby, Österåker eller i hela Sverige

Välkommen till oss!

RO Omsorg Assistans AB är ett privat företag som arbetar med att ge stöd och service till kunder med beslut om personlig assistans. Vi finns i Stockholmsområdet med kontor i Täby. Vår verksamhetsidé är enkel! kunskap och kvalitet! Våra ledord är "Din dag, precis som Du vill ha den!"

Vad är Dina arbetsuppgifter?
• Du ansvarar för att förvalta RO:s relationer med kunder, handläggare och är delaktig i uppstarten av nya kundärenden. Du ansvarar för att skapa långsiktiga kundrelationer och aktivt arbeta för att verksamheten genomsyras av kundens fokus.
• Du, i samråd med verksamhetschefen, ansvarar för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten.
• Du, i samråd med verksamhetschefen och inom givna ramar, tar ekonomiska beslut och har delegerat arbetsmiljöansvar.
• Dina arbetsuppgifter innefattar personalledning vilket innebär bland annat att leda personalmöten, upprätta goda relationer och koordinera medarbetarna.
• Du har även administrationsarbete som kan innefatta all från att hantera personalens tidsrapportering till Försäkringskassan till att följa upp dokumentation.
• Du ansvarar för att kontinuerligt utveckla och förbättra verksamheten utifrån RO:s mål och våra kunders behov.

Är Du den vi söker?
Vi söker Dig som har en lämplig högskoleutbildning så som arbetsterapeut, socionom, beteendevetare eller motsvarande.
Du är mål- och utvecklingsinriktad, lyhörd och har god kommunikationsförmåga, lätt för att samarbeta och tillvarata andras kompetens och idéer. Du leder och motiverar dina medarbetare på ett sätt som skapar engagemang och delaktighet. Du behöver vara självständigt, ansvarstagande och flexibel. Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift och har god datavana.
Vi söker Dig som är stresstålig och van vid att prioritera i sitt arbete då det kan förekomma arbetsuppgifter med kort varsel.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från privat verksamhet samt erfarenhet av LSS inom funktionsnedsättning.
Med ett genuint intresse för människor och förmågan att lyssna och förstå skapar du i ditt ledarskap förutsättningar för organisationen att nå sina mål.

Meriterande
• B-körkort.
• Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande.
• Erfarenhet av personalledning.
• Kunskap och erfarenhet av AiAi eller motsvarande program.

Hur sköter vi rekryteringen?
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt!

Varaktighet:
Varierade tjänstgöringsgrad 75%-100%
Vi tillämpar provanställning.

Sista ansökningsdag:
2016-10-31
RO Omsorg är ansluten till Vårdföretagarna/Almega..

Maila din ansökan till:
maryam.sayghani@roomsorg.se
Märk din ansökan med ref nr. 161031
www.roomsorg.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Publiceringsdatum
2016-09-19

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi tar endast emot ansökan och frågor via e-post.
Ange följande referens när du ansöker: 160931
Ansökan kan skickas till e-postadress: maryam.sayghani@roomsorg.se

Kontakt
Maryam Sayghani, Verksamhetschef 08-54023099 073-7385588

Företag
RO OMSORG AB

Adress
RO OMSORG AB
Stora marknadsvägen 15
18334 Täby

Kontorsadress
Stora marknadsvägen 15
Täby

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0739-411770

Jobbnummer
3056566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från RO Omsorg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos RO Omsorg AB: