Vi söker handläggare till Servicedesk lön

Statens Servicecenter / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Statens Servicecenter i Östersund, Strömsund, Sollefteå, Kramfors, Sundsvall eller i hela Sverige

Vi söker handläggare till Servicedesk med inriktning lön till Östersund

Statens servicecenter utformar och erbjuder tjänster inom området administrativt stöd till myndigheter i syfte att uppnå sänkta kostnader med bibehållen eller ökad kvalitet för staten som helhet. Myndigheten, med ca 260 anställda, startade den 1 juni 2012 och finns i Gävle, Stockholm och Östersund. Vi erbjuder ekonomi- och löneadministrativa tjänster samt e-handelstjänster. Statens servicecenter ska verka för att 50 procent av staten mätt i antalet anställda är anslutna till myndighetens tjänster vid utgången av år 2017. Detta ställer krav på ständig tillväxt av nya kunder, ökad effektivitet och utveckling av nya tjänsteområden. Vill du anta utmaningen tillsammans med oss?

Anställningen är placerad inom avdelningen lönerelaterade tjänster och enheten Servicedesk.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar
Som handläggare arbetar du i Servicedesk med att besvara frågor, dokumenterar samt informerar och besvarar kunder om våra stödtjänster via telefon och e-post. Du ser till att frågorna får svar och återkoppling. Du ska även ha intresse för att jobba med ständiga förbättringar.
I samråd med din närmaste chef ansvarar du också för att göra nödvändiga prioriteringar i ditt arbete för att nå verksamhetens fastställda mål.

Publiceringsdatum
2015-01-28

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning
Erfarenhet av kundsupport
God ämneskunskap inom löneområdet

Vidare ska du ha förmåga:
Mycket god förmåga att ge hög service till våra kunder och samarbetspartners
Samarbetsförmåga och ett systematiskt tillvägagångssätt
God kommunikativ förmåga och vara serviceinriktad
Flexibel och ha förmåga att se helheten

Vi lägger stor vikt till de personliga egenskaperna.

Övrig information
Anställningen är 100 % och tillsvidare.
Anställningen är placerad i Östersund.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta enhetschef
Lina Bardosen tel. 010-456 02 00.
Fackliga kontakter Annika Andersson ST tel 010-456 00 57, Anéa Elfving SEKO tel 08-791 42 59, Martina Sterner Saco-S, tel 010-456 00 86.

Ansökan med personligt brev och meritförteckning skickas senast den 13 februari 2015 till registrator@statenssc.se eller till postadress nedan märkt "handläggare servicedesk lön" Dnr 10025/2015-2511.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-13
Ansökan kan skickas till e-postadress: registrator@statenssc.se

Kontakt
Lina Bardosen, Enhetschef 010456 02 00 lina.bardosen@statenssc.se

Företag
STATENS SERVICECENTER

Adress
STATENS SERVICECENTER
FE 15
80171 GÄVLE

Kontorsadress
RUDDAMMSGATAN 30
GÄVLE
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-456000

Jobbnummer
2145878

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Statens Servicecenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Statens Servicecenter: