Vi söker erfarna servicedesk medarbetare som kan danska!
Experis / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Vi på Experis söker nu drivna och erfarna servicedesk medarbetare som kan danska för direktrekrytering till kund i centrala Göteborg.
Teamet levererar service i världsklass till kunder, leverantörer och kollegor på en daglig basis via mail, chatt och telefon. När man undersöker ett ärende är det viktigt att tänka på säkerhetsaspekten och förstå sambandet mellan nuvarande infrastruktur, andra ärenden och förändringar för att kunna lösa ett problem.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara felsökning, dokumentation i företagets interna IT miljö. Att jobba i servicedesken kräver att du har lång erfarenhet av supportrollen, du har mycket goda kunskaper i Windows Server, Windows Client OS, Exchange, ITIL, SQL, Microsoft Suite, kodning i t.ex. powershell och XML. Du skall ha erfarenhet av mobilsupport, teknisk hårdvara, mjukvara och nätverk.
Som person ser vi att du är serviceinriktad, analytisk, stresstålig och strukturerad. För denna tjänst så krävs det att du är flytande i tal och skrift i både svenska, engelska och danska.
Låter detta som något för dig? Gå in redan idag på
www.experis.se och registrera din ansökan!
Publiceringsdatum2016-08-24Kontaktperson för detta jobbFör frågor var vänligen kontakta Rekryteringskonsult Sofie Johansson 031-61 72 68 eller .
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-05
Ange följande referens när du ansöker: 9420
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Johansson 031-617297
sofie.johansson@se.experis.comFöretagExperis
AdressExperis
41104
41104 1480
KontorsadressLilla Bommen 5
Jobbnummer 3010547
Observera att sista ansökningsdag har passerat.