Vi söker en Utbildningsadministratör som vill arbeta 80 procent!

Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en administratör som har intresse för utbildningar och dessutom är serviceinriktad, då kan du vara rätt person för oss!
Som utbildningsadministratör kommer du att arbeta med att ta fram material, skicka inbjudningar, bekräftelser, boka lokaler och se till att servicen så som pennor, kaffe, mat etcetera fungerar. Vidare kommer du arbeta med att uppdatera webbplatsen, utvärdera kurser och fakturera. I ditt arbete ingår dessutom att vara kontaktperson gentemot kursdeltagare och kunder. Du svarar på frågor om innehåll samt informerar om vilka utbildningar man kan välja.
Vi söker dig som har erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter och som vill arbeta 80 procent. Du trivs i en arbetsmiljö där tempot kan variera. Du är stresstålig, noggrann och trivs med att ge service. Officepaketet har varit ditt självklara arbetsverktyg och du har inga problem med att uttrycka dig på svenska eller engelska i tal så väl som i skrift.
Tjänsten är ett uppdrag som ska tillsättas omgående och som inledningsvis beräknas pågå till och med sommaren.
Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2008-03-08

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid/Deltid
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-01-20

Kontakt
Johansson, Åsa

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
154453

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: